Lekker weer!!!

Heerlijk dit weertje!!!!

Vanmorgen heeft Nynke lekker in de tuin gespeeld met dr zandtafel en dr glijbaan en terwijl Dane sliep heb ik ook heerlijk van het zonnetje in de tuin genoten!!

verder een beetje in huis bezig geweest met paasdecoraties.
Nynke vind het prachtig ze wilt alleen alles pakken haha!!

Heerlijk dit weertje!!!!

Vanmorgen heeft Nynke lekker in de tuin gespeeld met dr zandtafel en dr glijbaan en terwijl Dane sliep heb ik ook heerlijk van het zonnetje in de tuin genoten!!

verder een beetje in huis bezig geweest met paasdecoraties.
Nynke vind het prachtig ze wilt alleen alles pakken haha!!

idd héérlijk

karlijn is vanmorgen eerst naar de psz geweest en heb ik thuis ff de was gedaan en lekker met floor gespeelt
om 11:45 lijn opgehaald en ff tv gekeken en toen lekker buitengespeelt en nu ga ik ff verder opruimen want moest net naar t uwv
maar wat is t toch héérlijk weer!!!!!!!!!!
de knoppen zitten alweer bij ons aan de struiken en de bloessem zit alweer in de bomen

van de week lekker t voorjaar en de pasen in huis halen

owja lijn is nu 89 cm en is iewat afgevallen en weegt nu 13,8 kilo

liefs maurilla

Donderdag is de dag dat ik altijd naar oma ga, en vanmorgen dus lekker naar haar toe geweest.
Ze zit nu in een particulier huis en daar hebben we heerlijk van half 11 tot 12 buiten in het zonnetje gezeten, toen naar huis, broodje gegeten en allebei effe heerlijk naar bed geweest.
Om kwart over 3 lekker met Daniel een stuk gewandelt en samen een ijsje gegeten ;-)

Liefs Marina

Donderdag is de dag dat ik altijd naar oma ga, en vanmorgen dus lekker naar haar toe geweest.
Ze zit nu in een particulier huis en daar hebben we heerlijk van half 11 tot 12 buiten in het zonnetje gezeten, toen naar huis, broodje gegeten en allebei effe heerlijk naar bed geweest.
Om kwart over 3 lekker met Daniel een stuk gewandelt en samen een ijsje gegeten ;-)

Liefs Marina

Ja lekker zeg!!
Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest, alles was vrij hier!! wat een weer, allemaal in een shirtje gelopen, de kinderen hebben heerlijk gespeeld, dieren geaaid en ijs gegeten..
Om half 4 waren we thuis, de jongste is meteen op de bank verder gaan slapen en de andere 2 hebben nog buiten gespeeld, zelf nog een wasje drooggekregen, was binnen een uur droog,,haha

Trouwens 12kilo is toch helemaal super???? ken er genoeg die minder wegen,,hier nu ong 90cm en 14,2kilo, maar dat is een jongen en hij is van januari.

Gr MJ

O ja, voor paasversiering heb ik gister al gezorgd, had dit jaar geen krulhazelaar besteld bij mn tante(dom dacht ik) maar snoeihout van de vlinderstruik gebruikt,,ziet kei leuk uit!
De dierentuin was ook helemaal in paassfeer, zo orgineel echt in de kerstbomen ed hingen eieren en aan de verblijven van de dieren! Zelfs nog een kuiken gedeeltelijk uit een ei zien komen, leuk joh!

Gr MJ

@MJ
Ik vind 12 kg ook goed maar volgens het CB is dat aan de lichte kant. Kan het ook niet helpen, ze is heel aktief en heeft 3 poepluiers op een dag. Ze eet wel heel veel. Zelf was ik vroeger ook superslank dus het zit in de genen;)
Maak me er ook niet druk om verder....

groetjes,

Terug
Bovenaan