Lekker weertje en een zandbak (foto's)

Jaja, het is er dan toch van gekomen, ondanks zand van je kruin tot in je luier, zand door het hele huis (ja maar mama: ik moest heeeeel erg plassen daarom heb ik mijn laarzen niet uitgedaan...............): twee genietende kindjes in de zon en superblij met hun nieuwe speelgoedje: er staat een zandbak in de tuin!!

Terwijl papa de zandbak in elkaar zet, ga ik nog even fietsten met mama

En daar zitten we dan! De rest van het speelgoed komt eraan....

Ik heb het reuzedruk met m'n schepje en bakje

En het feest is helemaal compleet als ook het keukentje nog buiten staat!

Ik heb een topweekend gehad, we zijn alleen maar buiten geweest, zó lekker vind ik dat.

Liefs Sophie dv Susan

Het ziet er super gezellig uit!
Wat heerlijk weer he, de kinderen buiten, zelf buiten...mmm...genieten!

Ik wil ook van de week speelzand gaan halen, want zandtaarten zijn errug lekker!
groet Pascal

En wat een mooie zandbak hebben jullie zeg!
Mét bankje nog wel,super!
Heerlijk dat buitenleven hè,ook hier wordt er volop van genoten,maar nog zonder zandbak helaas,de tuin wordt op dit moment opnieuw betegeld,dus nog even geduld hebben...
Groetjes Tanja

Hey Sophie, Gijs en Susan,

Wat een gave zandbak hebben jullie zeg! Die móeten we een keer uit komen proberen natuurlijk!! Maar eerst moeten jullie het Oisterwijks zand maar eens komen testen. Of nog liever.....de bossen....! Ennuh, wat heeft jou mama het nu toch over zand in haar huis, als je ook gewoon met je fiets naar binnen mag! Wat een gezeur zeg, tsss! Hihi

Dikke kus,
Siebe en Merijn

Kewl een zandbak! Hahaha je kan ook zo goed zien dat ze er helemaal druk mee zijn....niet eens tijd om naar de camera te kijken. "Ja hoor mam, leuk die foto's maar moet nu even ernstig spelen ja!"

Ajuus, ilja

hoi

heerlijk he dit weer.......

en die zandbak, die staat hier dus ook (sinds vanmiddag en ja ZELF in
elkaar gezet)
de zandbak is te koop bij GAMMA voor 49,95 (deze week aanbieding)
en ook is het speelzand in de aanbieding (ik meende 1,19 per zak van 25 kilo)

Hier al veel plezier gehad ermee, sterker nog kids zijn nog buiten.
(inmiddels daalt de stemming wel ietsje, bijna bedtijd)

gr diana

Terug
Bovenaan