Lekker weertje en een zandbak (foto's)

Wow stoere zandbak! Heerlijk dit weer, baal dat ik op mijn werk zit. Lekker scheppen, glijen en ravotten buiten!

Geniet ze!

Liefs Nanda

Oh, wat zijn die 2 heerlijk aan het spelen zeg!

Julian heeft vorig zomer voor het eerst kennis gemaakt met een zandbak. Het zoontje van mijn vriendin (wel wat ouder) zat lekker op zijn knietjes aan de rand te spelen en Julian dook er als een dolle in en zat in no time helemaal onder het zand.

Ik vind het spelen met zand en water wel belangrijk, ik weet nog hoeveel plezier ik er zelf aan heb beleefd, maar zoals Julian er mee speelt... Ik zit ernstig na te denken over een zand/watertafel, zodat hij zich er niet in wentelt zeg maar.

Maar zo te zien is een zandbak aan jouw kids wel goed besteed! En nu lekkere taartjes bakken!

Groetjes,
Ellen mv Julian

leuke foto's zeg, heerlijk spelen en eindelijk mooi weer.

Liefs sandra

Wat heerlijk om te zien, die broer/zus foto's!
En dat beetje zand binnen..ach, dat weegt niet op tegen het genieten wat ze doen van de zandbak! Dan stofzuigen we maar een keertje meer, toch?

Groetjes van Cissy

Wat ziet dat er leuk en gezellig uit zeg! Mag ik een keertje bij jou komen spelen?

Groetjes Elisa

Kijk, dat ziet er leuk uit, wat is er nu leuker dan buiten spelen met zand!
Ja, zand met water maar dat  komt vanzelf!!!
En Suzan voor dat zand zijn toch stofzuigers uitgevonden.
En dat zegt deze mama die weer  dagelijks een zandhuis heeft omdat Roos met dit weer iedere dag op school  in  de zandbak speelt  om vervolgens de inhoud daarvan mee naar huis te  nemen.
Maar goed wel heerlijk weer naar buiten, onze dames vinden  het ook heerlijk.
Manlief heeft net onze zandbak geopend ennn....het lijkt wel een kweekplaats  voor??? vanalles wat ik niet wil weten.
Dus net alle speeltjes in de kliko en het groene, stinkende water in de tuin, zand naast het huis (soort gemeente  tuintje) en dan maar schrobben en nieuw zand erin voor veel speelplezier.

Tot snel in het zand in de bossen!

groetjes Daniëlle.  

Terug
Bovenaan