lekker zwijmelen?

Zijn jullie ook al zo lekker aan het zwijmen over alles,dat je straks weer zo n lief klein hoopje mens in je armen ligt, ik ben echt helemaal op de roze wolk haha! droom er ook al wel eens over...

ben ik nou de enige of....

Kussies nice

Hai Nice,

Nu ik me de laatste dagen niet

meer zo extreem moe voel kan ik er ook weer
echt naar uit kijken...

Ik denk steeds alleen wel, hoe moet ik nou mijn
aandacht verdelen aan 2 baby's tegelelijk....

Maar wel weer heerlijk om die geluidjes straks te horen enz...

heerlijk om na te denken hoe het zal zijn straks, of het zoveel anders is als de eerste, maar ook naar het getrappel in mijn buik... fantastisch vooruitzicht hebben we toch!! :)

maakt me vrolijk....

Hoi,

Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen, het is mijn eerste kindje. Ik had laatst een rompertje in mijn handen en het is echt gewoon zo onwerkelijk dat daar straks ons kindje in zit! Ik denk dat het heel anders is als je het al een keer hebt mee gemaakt. Ik ben echt superblij maar het is ook wel een beetje eng, alles gaat straks veranderen :)

hey
ik voel me er nog relaxe onder en kan af en toe heerlijk genieten van het idee. Super tof. Ik vind het ook wel anders dan de eerste keer. Je weet wel wat meer en je weet ook hoe spannend het is die eerste tijd. Daarnaast heb ik ook wel het idee.. hoe moet dat als we er straks twee kleintjes hebben!
maar ook erg leuk!

groetjes

Ik ben net achter gekomen dat ik zwanger ben van de derde. niet gepland, maar zeer welkom.
ik ben rustiger dan bij de eerste twee en minder zenuwachtig. maar zwijmelen? nee dat doe ik pas als ik de baby voel bewegen.

Terug
Bovenaan