lekker zwijmelen?

haha nou het is wel wat anders dan de eerste omdat je weet wat er een beetje komen gaat.... maar ik zie rompertjes en denk dan weer hetzelfde hoor.... hoe dat toch kan, zoiets moois (en dat hebben wij gelukkig dan al een keer meegemaakt)
Geweldige tijd.... waarschijnlijk ook de laatste voor mij... als alles goed gaat dan he... twee kindjes vind ik genoeg dus ik denk dat ik er daarom nog veel intenser van wil gaan genieten....

maar inderdaad eerst woensdag de echo...

ik zit zelf nog steeds in een droom.. vind et ook nog moeilijk te geloven dat het juist echt zo is..
ik voel het wel aan mijn lichaam die veranderingen allemaal maar denk dat als we de eerste echo hebben gehad het dan ook pas echt kan geloven... heeft iemand van jullie dat ook een beetje of ben ik de enigste hihi??

Nou justmi je bent niet de enige, want je lichaam is wel met van alles bezig maar we hebben niet meer dan dat streepje gezien..... als de echo ga ik volgens mij echt los hahaha

nu dromen dan durf ik ook te doen

Ik heb dat ook wel, met de echo wordt het pas echt werkelijkheid. Zeker als je dan ook nog een foto erbij meekrijgt, dan wordt het ineens 'tastbaar' en dat mis ik nu nog. Heb er wel al een paar keer over gedroomd trouwens, droomde laatst een keer dat ik de baby lag te verschonen op de commode (die we geen eens hebben haha). Maar zag de baby al helemaal voor me (jongetje) en weet nog dat ik hem van top tot teen goed bekeek en maar niet kon geloven dat het mijn kleine wondertje is. Beeld ben ik ook niet meer vergeten trouwens. Ook wel leuk om er straks achter te komen of dat beeld nou dus echt klopt of dat het maar 'gewoon' een droom was dus!

Terug
Bovenaan