lekker!?

Eerst als we een zak chips in huis hadden was het knap als ie de volgende dag zou halen.
En nu??????
Kan het me gestolen worden.
Je maakt me blijer met een wortel
Wie heeft ook zoiets?

Groetjes

Whahahaha dat heb ik nou met fruit!!! Daar had ik helemaal niets mee en nu elke ochtend 1 banaan, 2 geperste sinaasappels en 2 kiwi's en dan prakken tot een prutje met een liga erdoor. HMMMM heeerlijk Die gekke hormonen :))

Hahaha jij oefent zeker alvast met de fruithapjes voor de aanstaande spruit mama van Myron.

Ik moest eerst niks van zoetigheid hebben, alleen maar hartige vette happen. Sinds een kleine week is het precies de omgekeerde wereld. Eergisteren stond ik in de AH, kokosmakronen meegenomen... maar ook roze koeken, chocoladecake, cake met krenten en rozijnen, appelkoekjes, amerikaanse chocoladekoekjes en vast nog meer wat ik alweer vergeten ben. Eet me er helemaal misselijk aan!

Ohhhh hmmmm hema hotdogs. Die was ik alweer een poosje vergeten. Hmmmm en die heeeeerlijke saus die erbij zit erin spuiten met een beetje mayo.
O O ik dwaal af!!!

chocolade.......... heel veel chocolade... en snoepjes, koekjes en eigenlijk alles wat in de kast te vinden is

maar dat vind ik altijd al lekker hahahaha

nee nog niets vreemds hier... misschien morgen wel na het lezen van deze verhalen

Ikke ook met fruit, vanmiddag had ik het er met iemand over... ik zei krijg spontaan zin in kiwi haha..dus ik kiwi gekocht heerlijk!
En chips heb ik nu ook niks mee..evenals koeken wat ik een week geleden wel heerlijk vond...
alleen gezond deze keer ;-)

Terug
Bovenaan