Lekkerste snoepje...

hoi,
ik ben absoluut drop verslaafd! En daarnaast heb ik een zwak voor chokotoff's....maar ook ik ben niet de beroerdste en eet keurig op wat me voor wordt gezet . Ik zorg er dus voor dat ik behalve drop en chokotoffs niets voor mezelf in huis haal...

groetjes Tamar

Hoi hoi,

Ik vind ook alles lekker. Is maar net in wat voor een bui ik ben: dan weer snoepjes, dan weer chocola.

Maar..... nu ik zwanger ben, is het bijna helemaal over. Nu heb ik helemaaaaal geen behoefte aan snoep. Zo'n zwangerschap ik dus eigenlijk best goed voor mij.....

Groetjes,
Maike

Hai,

Ik snoep helemaal niet veel, bijna nooit zelf. Maar als ik het doe is het meteen ook veel!

De snoepjes die ik lekker vindt zijn: banaantjes,schuimblokken,tum tummetjes, zachte red band snoepjes. Dat was het wel. Ik kan me alrijd beheersen in de winkel. Nu zeker want ik wil een kilo of 3 er af.

Groetjes Linda

Hier is Milka Amavel echt favoriet! Ik kan hem goed laten liggen maar als ik eenmaal begin, echt heerlijk. Verder zoute rijen, die zijn ook zo lekker. En uiteraard zo'n enorme zak snoep van Jamin, wel duur maar o zo lekker! De laatste tijd doen we het eigenlijk nooit meer omdat je echt bezig blijft met snoepen.

Terug
Bovenaan