Lengte en gewicht kindje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ben even benieuwd hoe zwaar en lang jullie kindjes zijn. Volgens mij is Scott nl de grootste of 1 van de grootste babys hier als ik het goed heb.

Een maandje geleden, ( hij was toen nog niet eens 8 maanden) was Scott al 11 kg en 74 cm, meer dan een gemiddeld kindje van 1 jaar hahaha. Maar ja, zit gewoon in zn genen, hij was dan ook al 5035 gr met zn geboorte en 54 cm lang. Hij gaat gewoon nu netjes omhoog, niet te snel of zo, maar mensen schrikken weleens als ik zeg dat ie nog 9 maanden moet worden, je kan het alleen aan Scott zn ogen zien en zn motoriek dat ie nog jonger is, komt het bij jullie ook bekend voor??

groetjes Martine

hoi martine

qua lengte en gewicht zou ik me niet te druk maken ken er wel meer die wat groter zijn.
aan de lengte en gewicht van mijn kids heb je niks omdat het een twin is en die zijn meestal wat kleiner (die van mij wel) ze hebben nu kledingmaatje 68 en zijn bijna 9 maanden oud

groetjes loesje

hoi hoi,ik win
aaron was 29-08 11840 en 75,5 cm
hij woog bij de geboorte(24-11-2006) 4320 en 56 cm
ook hier denken mensen dat hij ouder is,soms wel leuk en soms ook niet.

groetjes nienke

hoi hoi

linsey was met 9.5 maand 9120 gram en 71 cm, dus niet zo heel groot.
ze was met de geboorte 3420 gram en 51 cm.
volgens mij groeid je kindje gewoon volgens zijn schema

groetjes danielle

Elsa is gisteren weer bij het cb geweest en weeg 10020 gram en is 73 cm lang.
Dus ook een lekkere stevige meid. Ze is nu ruim 9 maandjes

Hoi,

Alicia is gisteren bij het cb geweest. Ze is nu 7880 gram en 69 cm. Ze is net 9 maanden.

groetjes Lisette

Hoi B'Elanna was bij de geboorte erg klein zoals vele van jullie weten (sommigen niet.. oke  ) 2520 gram en 46cm (schatting.

Met 10 maanden was ze 76cm en 9250 gram, ook geen kleine dame (meer)  dus

Terug
Bovenaan