Lengte en gewicht kindje

Maandag naar het CB geweest. Mijn dochter is nu 11,5 maand en het is een slanke lange dame (78 cm, 9,1 kilo). Haar broer was rond deze leeftijd 2,5 kilo zwaarder! (Lengte vergelijkbaar). Bij de geboorte waren ze beiden 8 pond.
Ik hoop voor mijn dochter dat ze lan en slank blijft....was ik vroeger ook en nu dus niet meer  

Die grafieken zijn  van  een BV-site. BV-kindjes hebben namelijk een andere groei dan de curve die het CB aanhoudt. Ik moet die van mijn dochter nog even bijwerken bedenk ik me nu.

die grafieken kun je maken op borstvoeding punt com

groetjes Ida

Hallo,

We zijn net terug van het bureau. Onze grote meid weegt 6540 gram en is 65 cm lang! Oei, ze wordt nu echt groot (voor ons dan want jullie vinden het waarschijnlijk een ukkie). Nynke is bijna 10 maanden (nog 3 dagen) en was bij de geboorte 44 cm en 2140 gram.

Groetjes van Susanne

hoi,

Ben net terug van het consultatie bureau en iris die nu 9 maand en 1 week is weegt nu 11,170kg en is 72 cm,Nu moet ik de fles van sávonds gaan halveren want ze vinden haar iets te zwaar.Ze woog bij de geboorte 3590gr en was 48 cm lang.

Groetjes cindy mv iris.

Hoihoi
Ik ben gisteren met Dani naar het consultatie buro geweest! en dani is goed opgewicht!
en vooral omdat hij al veel kruipt,loopt (veel in beweging dus) Dani is nu 9maanden
Hij woog 9420 gram en 74cm lang!
bij zn geboorte
                          3350 gram en 49cm lang!

hoi

Daniël woog met 9 en een halve maand 9950   n ws 74 cm lang

bij de geboorte ws ie 3790 en 51cm

onze zoon is ook een flinke en sommig mensen geloven ook niet dat ie nogmaar 10 en en halve maand is. met ongeveel 9maanden woog ie 10700 en was 79cm lang, maar alles is in goede evenwicht. Het is alleen jammer dat sommige mensen zeggen, kan ie dat nog niet.maar dan denken ze dus dat ie ouder is.
Ach zolang ze maar gezond zijn en alles goed gaat maakt het toch niet uit.Gewoon lekker genieten.groetjes

Terug
Bovenaan