lengte en gewicht.....

Mijn dochter is ongeveer een maand geleden naar het cb geweest. Ze was toen ongeveer 26 maanden. Ze woog 12,6 kilo, maar wilde zich absoluut niet laten meten. Ze schreeuwde het hele cb bij elkaar. (die mensen daar helemaal 'verrast', alsof zij het eerste kind is dat niet wil dat vreemden aan haar zitten...) Ik gok dat ze zo'n 92 cm is, aangezien maatje 92 aan de kleine kant aan het worden is.
Voor ons is het wel grappig dat ze nu zo 'licht' is, want ze zit nu op het gemiddelde. Voorheen schommelde ze tussen de plus 1 en plus 2 lijn. Niet dat het iets uitmaakt, hoor. Ieder kind is anders. Maar ze was zo'n lekkere dikke Buddha en ze is nu een slanke den (nu papa en mama nog, haha!!) (de slanke den, hé, niet de Buddha, die zijn we al...)
Omdat ze zo brulde hoefde ze geen testjes te doen. Of ze nu door het cb is 'goedgekeurd' of niet, voor mij is ze dat lekker toch wel!!

Hoi,Nick was 89 cm maar niet erg goed gemeten moest staan en stond met zijnbillen naar achter.
Hij weegt 13,5 en de arts was ook tevreden over zijn ontwikkeling, qua taal liep hij voor jongetjes schijnen later te praten als meisjes normaal gezien maar Nick praat en kattekopt als zijn zus van 6 jaar.

Groetjes

Hoi,

Bente was met 2 jaar, 84 cm en bijna 13 kilo. Ze moest allerlei testjes doen en deed dit allemaal prima. Ze moest ook allerlei dingen benoemen en deed dit in prima Duits, toen moest ze van alles aanwijzen dit verstond ze ook allemaal totdat ze iets niet wist, dus ik vertelde haar in het Nederlands wat die mevrouw bedoelde, zegt die vrouw, wordt ze tweetalig opgevoed?? Ik zo ja, ow zegt ze dat had ik nog niet gemerkt hahaha. Ik was natuurlijk wel helemaal trots op mijn kleine meisje!

Groetjes Danielle

Hoi,
Hier weegt de jongste 14,2kilo, de lengte weet ik niet precies!
Praten en blokken stapelen kan hij heel goed..
Ook verschillende lichaamsdelen aanwijzen gaat hier goed!!

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan