lengte gewicht maatschoen

Hoi
Ben nieuwsgierig naar welke maat jullie kinderen hebben van schoenen.
mijn zoontje van bijna 3 is ongeveer 1 meter lang weegt 17 kilo en heeft maat 27 van schoenen!
Vinden jullie dat niet erg groot, hij zit er wel net in maar maat 27 is best groot dacht ik.
Hij heb kleding maat 98/104
hij ziet er totaal niet dik uit maar hij is best zwaar haha. Het is altijd een zware geweest.

Wat is het verschil met jullie kindjes
groetjes mama van jayden 19-02-2007
 
hallo,

mijn zoontje word in april 3 is net 1 meter net 16 kilo en schoenkmaat 28. dit vind ik echt groot, af en toe denk ik, he zijn schoenen lijken wel weer te kloppen bij zijn lengt, dan weet ik dat het tijd is voor nieuwe schoenen, want bij hem zitten ze goed als je denkt wat een mega schoenen heeft dat kind aan
 
Mijn middelste is 4,5 en draagt mt 27,, maar wij hebben ook kleine voeten.
We hadden laatst op het forum ook zo'n vraag en daar was er 1 van 2jaar die al 27 heeft!
Verschilt heel erg per kind, mijn jongste is 2 en heeft mt22 nogal een verschil dus!

Groetjes MJ
 
Hi,

Ik denk dat wij onze zoon iets te weinig eten geven.... :) En op grote voet leeft hij niet.
Hij wordt in april 3, is ong. 90cm lang en weegt 12kg. Zijn schoenmaat is 22 en nee, die schoenen zitten echt goed. Ik heb namelijk een paar sloffen met stevige zoon die even groot zijn en zijn tenen zitten nog niet tegen de kant aan. Maar dan nog... maat 27 haalt hij echt niet! Wat een ukkie is ie toch :)

Gr. Tamara.
 
hoi hoi

Quinty is van 28-04-2006 en weegt ruim 20 kilo, draagt kleding maat 122/128 schoonmaat 27/28
ze is ook altijd zwaar geweest!

ze is 1.13 meter!
(vanwegen haal lange armen en benen moet ze die maat kleding aan)

Romeo is van 23-04-2009 is 10 kilo, maat 74-80, schoonmaat 18 en is bijna 70 cm (zit in eenspreibroek vandaar iets te grote kleding) hij hou 74 aan kunnen!

Gr. Priscillia
 
Terug
Bovenaan