lengte gewicht maatschoen

Mijn dochter is 3 jaar en is 1 meter 5, weegt 16,4 kilo en heeft schoenmaat 25/26. Beginnen al weer klein te worden... Vind het voor een meid ook echt groot. Ze heeft ook echt de lengte van kindjes van 4 jaar.
Maar het gaat er om dat ze gelukkig in het leven staan toch?!
 
Mijn zoontje is 2 jaar,
1m08 en 22,3 kilo.
kledingmaat 116 en schoenmaat 29.

Hij is erg groot,maar hij heeft wel een stofwisselingziekte waardoor hij flink is gebouwd.

Lengte heeft hij trouwens van vaders familie hihi.

Vind je zoontje dus niet echt groot,maar dat komt omdat mijn zoontje extreem lang is voor zijn leeftijd.

Ach zolang je kindje maar gezond is toch?
 
Mijn zoontje is 2 jaar,
1m08 en 22,3 kilo.
kledingmaat 116 en schoenmaat 29.

Hij is erg groot,maar hij heeft wel een stofwisselingziekte waardoor hij flink is gebouwd.

Lengte heeft hij trouwens van vaders familie hihi.

Vind je zoontje dus niet echt groot,maar dat komt omdat mijn zoontje extreem lang is voor zijn leeftijd.

Ach zolang je kindje maar gezond is toch?
 
Hier een zoontje van 2 juni, dan wordt hij 3 jaar oud (nu dus 2 jaar en 9 maanden). Hij is erg groot voor zijn leeftijd: 1,05m en een kilo of 16. Hij heeft nu kledingmaat 116 van boven, 110 van onderen en schoenmaat 26/27. In verhouding kleine pootjes dus. Maar dat heeft zijn vader van bijna 2 meter ook!
 
Hier een zoontje van 2 juni, dan wordt hij 3 jaar oud (nu dus 2 jaar en 9 maanden). Hij is erg groot voor zijn leeftijd: 1,05m en een kilo of 16. Hij heeft nu kledingmaat 116 van boven, 110 van onderen en schoenmaat 26/27. In verhouding kleine pootjes dus. Maar dat heeft zijn vader van bijna 2 meter ook!
 
Hallo! Mijn zoontje is nu 2 jaar en 9 maanden. Hij is nu 1.05 meter lang, 19,0 kilo zwaar en heeft schoenmaat 29/30. Mijn kereltje schatten ze ook altijd ouder in en we worden ook erg vaak aangesproken of hij (tijdens het winkelen) niet op school moet zitten. Grappige situaties trouwens. Ik vraag me overigens af het zoontje van "Biancam" precies 2 jaar is of 2 jaar en .... maanden? Dat kan namelijk een hoop schelen!
 
Terug
Bovenaan