Lente!

ook wij waren om half 10 al buiten te vinden.
eerst een grote bos rozen voor mn moeder gekocht, toen naar mn moeder gegaan. daar even gespeeld en gegeten en toen naar de kinderboerderij geweest met mn moeder, mn oma, mn opa, mn zusje kwam eventjes in haar tussenuurtje en uiteraard nathalia.
om 2 uur afscheid genomen van de diertjes, boodschappen gehaald en om half 4 weer naar huis gegaan. kwam pas half 5 thuis. toen als een speer t eten gemaakt, t huis aan kant gemaakt, gegeten, in bad gegaan, nathalia in bed gelegd want die was kapot ( eerste keer dat ze niet heeft geslapen overdags)

morgen weer lekker naar buiten toe hoor.
geniet gewoon echt van dit weer.
heerlijk op je dooie gemakkie ( hihi das wel erg rotterdams he :p) lopen, geen stres, jasje open (eindelijk pronken met mn buik :p)
morgen eerst boodschapjes doen, daarna of naar het park, of naar de speeltuin en daarna gaat nathalia naar school toe.

vanochtend werd ik wakker om half 8, met de zonnestralen door mn lammellen heen, een duif op mn balkon die roekoe riep. mmmmmm heerlijk :D

fijne avond allemaal!

liefs, do

ook wij waren om half 10 al buiten te vinden.
eerst een grote bos rozen voor mn moeder gekocht, toen naar mn moeder gegaan. daar even gespeeld en gegeten en toen naar de kinderboerderij geweest met mn moeder, mn oma, mn opa, mn zusje kwam eventjes in haar tussenuurtje en uiteraard nathalia.
om 2 uur afscheid genomen van de diertjes, boodschappen gehaald en om half 4 weer naar huis gegaan. kwam pas half 5 thuis. toen als een speer t eten gemaakt, t huis aan kant gemaakt, gegeten, in bad gegaan, nathalia in bed gelegd want die was kapot ( eerste keer dat ze niet heeft geslapen overdags)

morgen weer lekker naar buiten toe hoor.
geniet gewoon echt van dit weer.
heerlijk op je dooie gemakkie ( hihi das wel erg rotterdams he :p) lopen, geen stres, jasje open (eindelijk pronken met mn buik :p)
morgen eerst boodschapjes doen, daarna of naar het park, of naar de speeltuin en daarna gaat nathalia naar school toe.

vanochtend werd ik wakker om half 8, met de zonnestralen door mn lammellen heen, een duif op mn balkon die roekoe riep. mmmmmm heerlijk :D

fijne avond allemaal!

liefs, do

Silke gaat op woensdag altijd zwemmen met oma, ze ligt dan de hele middag knock out in bed dus ze heeft weinig meegekregen van het lekkere weer. (ja, een uurtje in de tuin gespeeld...)
Morgen gaan we voor het eerst met de trein. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Lekker shoppen in Arnhem, al zoooo lang niet meer gedaan!!!!

Veel plezier allemaal morgen met het lekkere weer!!!

Groetjes,

Ja lekker he,, vind het geweldig om die kindjes lekker buiten te zien spelen en geniet er zelf ook van om lekker buiten te zijn!! En er wordt nog meer lenteweer voorspeld,,joepie!!
Fijne dag allemaal..

Gr MJ

Gisteren moest ik werken en Daniel is ziek, nu begin ik zelf ook.... :-(
Ga vandaag wel even naar buiten, frisse lucht opsnuiven en de ramen boven open doen als Daniel wakker is, alle bacterien de deur uit laten waaien.
Van het weekend werd het minder maar volgende week weer heel lekker zeiden ze, laten we het hopen!

Liefs Marina

hhaaaaaaaaaaaaaa wat was t héééérlijk vandaag
heb helemaal de lente kriebels gekregen en ben aan de grote schoonmaak begonnen hahahaha

karlijn vandaag op de psz geweest en daar lekker buiten gespeelt en ze wilde nieteens ff slapen toen ze thuis kwam maar ging meteen buitenspelen
dit heeft ze tot 18:30 gedaan toen in badje en nu ligt ze helemaal uitgeblust te slapen hahaha

ik helemaal vrolijk en zelfs de hond heeft ervan genoten en floortje ook

hoop dat t zo blijft de komende tijd

t liedje van jan smit leef nu je leven maakt zo'n dag als dit helemaal zonnig hahahahaha

Wij zijn ook net pas weer binnen,,haha
Echt heerlijk vandaag de thermometer gaf zelf bijna 20gr aan,whow, ben vanochtend met mijn man en de jongste boodschappen wezen doen, meteen nog ff bij de intratuin wat plantjes gekocht, die staan nu al mooi te zijn in de tuin.
Ben er de hele middag mee bezig geweest, mijn man letten de hele middag op de jongste, met hem gespeeld enzo, dat was echt super, kon van hun genieten en ondertussen lekker een hoek in de tuin inrichten!
Morgen ook nog lekker weer en ook zaterdag blijft zo goed als droog hier overdag dus dat beloven nog lekkere dagen te worden!

Gr MJ

Terug
Bovenaan