Lentewandeling

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik gooi het toch alvast in de groep: wanneer gaan we wandelen?

Ik zit zelf te denken aan maart/april, dan hebben we nu genoeg tijd om alles te regelen en te bespreken.

Ik meen met te herinneren dat miss mama (Roos) een bungalow van haar ouders te "leen" kon krijgen om daarvandaan een wandeling te maken.

Ik help heel graag met organiseren, ik neem in elk geval iets lekkers mee voor bij de koffie/thee.
Wat de vorige keer handig was was de datumprikker, ik heb alleeen geen idee hoe dit werkt, misschien kan degene die dat toen in werking heeft gesteld dit weer doen?

Ik zie wel wie er mee willen dit keer, ik denk dat we er beter nu alvast mee bezig kunnen gaan, dan zijn we zeker op tijd

Liefs Monica

Hoi Monica,
Ik zat er toevallig laatst ook weer over te denken om weer een poging te maken een datum te prikken...(Overigens, het is maar goed dat we de vorige poging; 20 november hebben afgezegd, want het was hondenweer hier!)
Misschien een extra mailtje naar de groep die zich de vorige ook had aangemeld??
Ik zou de maand mei voorstellen, daar het in maart soms nog ijskoud kan zijn, en in mei kan het juist al lekker zomerweer zijn.We (mijn ouders) hebben inderdaad een zomerhuisje in de bossen van Lage Vuursche (tussen Hilversum en Baarn/ Paleis Soestdijk).Met mooi weer kunnen we lekker in de tuin zitten.
Ik wil wel zorgen voor een lunch, mochten er 25 man (moeders) komen, zou ik bijv. van iedereen 1 euro willen vragen, maar anders neem ik dat wel voor mijn rekening.
Zo zou iemand voor een kinderkoekje kunnen zorgen en een ander voor een frisdrankje.Een beetje een American Party idee....(Of ieder voor zich, wat jullie liever willen, ik zie alleen geplette zweterige boterhammetjes voor me, in mei....met warm weer...en dat zouden we dan evt. anders kunnen aanpakken.)
Verders had ik een zondag in gedachte, velen van jullie kunnen niet alle dagen doordeweeks of op zaterdag en ik dacht het kost voor iedereen wel je halve weekend (dat moet je er dan ook voor over willen hebben)  maar op deze manier kunnen misschien wel veel moeders komen...
Ik kan ook wel zorgen voor een routebeschrijving, vanuit verschillende richtingen, daar ik denk ik het meest dichtbij woon.
Enfin, dit is wat ik kan betekenen...
Wie volgt?...
Groetjes Roos.

Hoi hoi,

wat is het nog wat lauwtjes met de reacties eigenlijk.
Ik vind het nog steeds wel een leuk plan.
November ging niet door. Toen was het alternatief begin december en jammer genoeg hebben weinig mensen toen nog op het topic gereageerd...
Ik vind maart/april ook wel wat. Mei vind ik al wel weer erg ver weg. Mei kan zonnig zijn en maart misschien nat en fris, maar  v.v. kan net zo goed. Vaak is april een mooie (zonnige) maand. Alhoewel je het toch niet kan weten.
Ik vind het geen probleem om daar waar nodig een helpende hand uit te steken.
Eerst maar weer eens kijken of we weer een leuk aantal bij elkaar kunnen krijgen...???

Groetjes, Bianca.

hey meiden,

ik heb inderdaad de meiden van de herfstwandeling net allemaal even een mailtje gestuurd.

Mei klinkt mij ook nog erg ver in de oren, terwijl 5 april Isabelle 1 wordt en ik heb nu al zoiets van: hoe gaan we DE dag vieren? Dat lijkt veel dichterbij...

Nou goed, ik hoop dat er nog veel meer gereageerd gaat worden, iedereen is welkom en hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

Wel zin in om van sommigen de (dan) dikke buiken te kunnen bewonderen...

Liefs Monica

Hallo meiden,

Wat siert jullie doorzettingsvermogen!
Het lijkt mij best wel gezellig om het alsnog een keer af te spreken.
Of tenminste om het te gaan proberen. Noah is dan bijna een jaar, 15 april, dus dan is het wel makkelijk te doen! Laat maar weten meiden, ik hoop dat de datum goed is en dan probeer ik zeker van de partij te zijn.

Groetjes

hoihoi,

vorige keer met de herfstwandeling had ik niet gereageerd omdat ik toen nog bezig was met school. nu moet ik die stage nog een keer doen en die duurt van februari tot half april.
het lijkt me erg leuk om mee te gaan, maar ik weet niet of ik kan.
gezien ik in de verzorging werk en dus ook in de weekends moet werken..
maar we zien wel.. ik wil eventueel ook wel helpen ergens mee..
ik woon in Kampen(Overijssel) misschien beetje ver weg.. ik hoor het wel weer.
email:christien@fam-teune.nl

groetjes, Christien mama van Kelwin

Ik ben van de partij.
Laat maar weten wanneer.
Heb het net ook al even op de mail gezet.
Misschien willen er wel meer mensen mee die de vorige keer niet hebben gereageerd....... hoe meer zielen hoe meer vreugd !!

Liefs Trudi

Wie wil dit keer de datumprikker opstarten?Vorige keer was dat meen ik Linda.
Ik heb er weinig verstand van.Wie wil dit op zich nemen?
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan