Lentewandeling

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2009 16:52:36'));

Wie wil dit keer de datumprikker opstarten?Vorige keer was dat meen ik Linda.
Ik heb er weinig verstand van.Wie wil dit op zich nemen?
Groetjes Roos.

Ik zag dat Linda via de mail had aangeboden om binnenkort de datum prikker weer in te stellen.

Groetjess

hoi meiden,

nou de datumprikker is weer actief hoor, de meiden die ik er vorige keer al in heb gezet hebben als het goed is ondertussen al een mailtje gehad. zoniet?? of als je ook nog gezellig meewil, dan moet je mij maar even een mailtje sturen, dan zet ik je er ook tussen.

groetjes linda
chatlinnie@hotmail.com

hoihoi
ik dacht ik zet heb weer even bovenaan hij was zo ver weggezakt.
er zijn al veel meiden die hebben gereageerd op de datum prikker zaterag 9mei is op het moment nog de meest populaire datum.
wil je er ook nog even bij om te kijken uit welke data je kan kiezen geef me dan even een seintje (zie eerder bericht)

groetjes linda

Hoi meiden,

Behalve Christien hebben er verder weinig anderen dan vorige keer gereageerd
Ik hoop niet dat dit komt doordat ze denken dat we er niemand verder bij willen hebben: iedereen, maar dan ook echt iedereen is welkom!!!!

@Linda/happy days: heb jij christien haar mailadres bijgevoegd in de datumprikker?
Zo niet, wil je dit dan nog even doen: christien@fam-teune.nl
Dan kan zij ook aangeven wanneer zij en Kelwin meekunnen.

Verder ben ik van plan om mij bij greenwheels aan te melden men dan kan ik voor die dag een peugeot 107 huren, dus dan kan Trudi met Jasmijn meerijden. (alks jullie willen en durfen), maar dat bespreken we nog wel even.

Ik hoop dat het dit keer echt gaat lukken, ik  kijk er zeer naar uit om jullie nu eens in het echt te ontmoeten!

Liefs Monica

Hoi,

Ik had wel via mail gereageerd hoor, maar toch nog even via deze weg.

Als ik kan zijn wij van de partij, heb er zin in!

Liefs

Reneke

even omhooghalen, zodat angelique en evt. anderen weten waar het over gaat.

Terug
Bovenaan