Lenthe dacht dat ze vleugeltjes had...

jeetje zeg, dat is idd schrikken! gelukkig is ze er idd nog "goed" vanaf gekomen.
gelukkig maar dat ze haar handje weer gebruikt. wel zielig dat haar hoofdje zo'n pijn doet :(
hopelijk is ze snel helemaal weer de oude.

ja idd, je kind zelf op laten staan is het beste, maar eerlijk is eerlijk, ik zou haar ook gelijk oppakken. je moeder gevoel overheerst dan toch het slimme stuk zeg maar.
ik ben nog niet zo lang geleden met nathalia samen van de trap afgevallen. het was maar 1 trede, ik gleed uit. ik ving de klap op en beschrmde haar (stom he, want t was eigenlijk gebeurd voordat ik er erg in had) k had ook verdorrie veel pijn, maar vond het nog erger dat nathalia een schaafwondje op haar been had. gelukkig is dat oo kgoed afgelopen.

nou, allemaal rustig aan doen daar en sterkte voor die kleine meid :(

liefs, do

p.s. toen ik de titel zag, moest ik toch wel aan peter pan denken, vervolgd door look how's talking, dat dat meisje (net als peter pan) wilde vliegen, en zich zo van de kast af liet vallen.

xxx

@do
toen karlijn van de trap viel was dat juist het eerste wat door mij heen schoot : zelf op laten staan
voor t zelfde geld is haar nek/rug oid gebroekn en als je je kindje dan oppakt kan je de schade onherstelbaar maken en hetzelfde geld voor hoofdletsel
dus altijd zelf op laten staan en heel belangrijk : t kindje moet meteen flink gaan huilen
hoe harder ze huilen hoe minder ernstig het is
als een kindje niet huilt en/of niet opstaat meteen een ambulance bellen en als je vermoed dat je kind de rug of nek gebroken bovenop je kind gaan liggen zodat het zich niet bewegen kan

liefs maurilla

Pff wat een akelig verhaal. Gelukkig valt het allemaal mee, op de schrik en paar bulten na.
Verwen haar maar lekker een paar dagen.

Liefs en kus voor Lenthe

Irene

hey maurilla.

ik weet het, heb zelf ook een ehbo diploma en idd, als nathalia haar kop stoot of wat dan ook, reageer ik er ook niet op. ik hou haar in de gaten, maar laat niks merken. als zij niks laat merken is er niks aan de hand (hoewel ik haar altijd heel goed in de gaten moet houden als het echt een harde klap is, want nathalia is een behoorlijk harde tante!)
en ik weet dat mensen (dus ook kids) zelf een reactie moeten geven en de 5 punten aan houden en alleen oppakken als er gevaar dreigt, maar kan me ook wel heel goed voorstellen dat je daar even niet aan denkt als je je de (piep) schrikt als je kindje valt. dan ren je er toch gelijk naar toe, om haar gelijk vast te pakken.
beetje tegenstrijdig misschien. ik zeg nu wel dat ik haar gelijk zal oppakken, maar ik heb (godzijdank) nog nooit zo'n situatie mee gemaakt. (even heel flink afkloppen want hoop het nooit mee te maken ook) zo vind ik het ook altijd enorm knap dat mijn vader altijd super rustig blijft in dat soort situaties. echt hoor, hoe erg het ook is, hij blijft rustig! (ook volleerde ehbo-er op alle vlakken) toen ik een paar jaar geleden totaloss ben geslagen, was ik er behoorlijk beroerd aan toe. mn moeder in paniek (ook ehbo-er) maar mn vader bleef o zo rustig! ik zag er echt vreselijk uit, was er behoorlijk erg aan toe, maar mn vader hield mij rustig. toen nathalia in het ziekenhuis kwam, was mijn vader daarbij. hij hield mij rustig en hield nathalia en mij heel goed i nde gaten (nathalia was wel in goede handen, maar hij moest het zelf met eigen ogen zien allemaal, wat er gebeurde. maar goed, ik ga er maar weer eens vandoor haha is al weer een lang verhaal.
vind het moeilijk want ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen. heb tot nu toe nooit iemand hoeven helpen, ook mn kind niet. (nogmaals... afkloppen)

liefs, do

jee wat een schrik, gelukkig is het goed afgelopen. misschien toch een beschermengeltje.
wij hebben een open trap in de huiskamer en ben erg blij dat elounda geen echte klauteraap is. maar ja een traphek beneden heeft bij ons geen zin.
hou haar maar goed in de gaten en een beetje extra verwennen deze week mag.
en hou jezelf natuurlijk ook goed in de gaten zo'n schok doet toch iets met je
dikke knuffel linda

Hoi meid,
lees net je verhaal. Poeh he, wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je zelf ook van slag bent. Gelukkig begint ze wat meer praatjes te krijgen. Hou het nog maar even in de gaten (maar dat zal je zeker doen) en knuffel je meisje maar flink.
Groetjes, Bianca

Hoi,
Kan me voorstellen dat je enorm bent verschoten, gelukkig is alles goed afgelopen,,, O wat maken die kinderen toch soms smakken, niet goed voor een moeder hart!!!
Veel succes met je kleine meid!

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan