helaas werd ik ziek en papa nam het over. die is dus niet consequent waardoor we vanaf 22 uur weer met een krijsend kind zaten. hij maakt mij dan weer wakker want hij weet het niet. ik toch ook niet? lag ik dinsdag met koortsaanval op de bank te slapen en mara in kinderwagen ernaast. gisteren was ik iets beter te pas en even het gesprek aangegaan met papa
papa heeft moeite met dat machtelose gevoel, ik kan daar wat beter mee overweg ivm mijn werk maar ook ik heb geen handboek voor deze jongedame en toch laat ik hem rusten als hij dat nodig heeft. En op aangedrongen om consequent te zijn en door te pakken.
Vervolgens duidelijk gemaakt dat Mara een woedeaanval heeft en als doel om naar beneden te mogen bij ons. ze heeft geen honger, is niet verdrietig en heeft geen moeite met inslapen anders sliep ze om half 8 niet zo snel, ze is niet ziek dus alles afgevinkt.
Trouwens blijft ze beneden ook huilen want ze wil niet alleen in de kinderwagne maar papa moet erbij en mama ook. papa ging dan nl weer achter zijn pc zitten en tja dat werkt niet zo
Ik weer uit bed, kon toch niet slapen met dat gestoor.
Papa aan het werk gelaten, mara laten huilen en in slaap laten vallen. Om de kwartier even langs en neerleggen, het is tijd om te slapen, weltrusten.
Helaas doet hij dat heel boos, als hij dat maar afleert anders krijgt hij nog zijn handen vol met Mara later. ach ja hij kan altijd nog een anger-management -cursus volgen
maar na een uurtje woedeaanval viel ze in slaap en sliep door tot 8 uur vanmorgen!
geen nachtflesjes, helaas ook geen ontbijt of lunch of avondflesje gehad dus mama maakt zich wel wat zorgen. Verder is ze alleen verkouden en heel goed te pas.
Blij dat papa zich nu bij mij aansluit en ik ga vanavond lekker werken want daar kan ik zeker slapen, papa moet zichzelf redden benieuwd of hem dat lukt. (ziekmelden was een optie maar daar krijg ik meer rust)
mara is ook echt een lieve stuiterbal, zo beweeglijk en druk en vooral haar zin doordrukken. tusendoor lieve knuffels en even op schoot komen zitten, echt leuk
groetjes sabine