leren draaien.

geen zorgen maken!!

mijn zoon is bijna 5 maanden en heeft zn eigen nogmaar 1 keer om laten rollen
hij ligt het liefst op zn zij.

ik help hem wel zodat hij het misschien doorkrijgt
maar tja
alles op zn tijd
en denk dat elk kindje anders is..

hahaha ik denk dat de mijne gewoon lui is en lekker op zn zij ligt en het zo wel prima vind..

wel leggen hem wel op zn buik en dan kan hij soms wel terug rollen op zn rug,
maar ook alleen als hij er zin in heb.
succes
 
mijn zoontje heef fysio gehad voor voorkeurshouding. zij vertelde mij dat het een leuk spelletje is om klappen in de voetjes te doen. bij het laatste gedeeltje zo varen de schepjes voorbij zorg je dat de beentjes over elkaar legt en zo wieg je het lijfje op en neer. ze krijgen dan gevoel wat ze ook zou kunnen, als dit goed gaat draai je wat door zodat ze bijna omrollen.

wat je ook kan doen: als ze op haar rug ligt. de ene been over het andere dan rollen ze ook door. beetje het idee van stabielezijzigging.

bij klappen in de voetjes leren ze hun voetjes eerder kennen en kan het zijn dat ze die eerder in haar mond gaat stoppen.

ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen maken voor je?

het is makkelijk gezegt maat het is echt zo! zoals iedereen al aangeeft maak je niet druk het komt allemaal goed!! de ene is sneler dan de ander en de een heeft zijn interesse ergens anders.

succes.
 
Probeer haar af te leiden.... Stimuleer haar een speeltje te pakken en zo zelf dat laatste zetje te nemen. En ze gaat echt wel draaien hoor! Zie je de verschillen hierboven? 11 weken de een en 10 maanden de ander!!!!
 
Terug
Bovenaan