leren lopen stimuleren?

Toon is 8,5 maand en die kan nog niet kruipen, zitten of staan. Hij is echter heel lief, lacht heel veel en rolt de hele kamer door. Ik vind het wel prima want ik hoef er dus ook nog niet achteraan en hij heeft nog tijd genoeg om alles te leren. Gewoon rustig afwachten zou ik zeggen.
Masja
 
Joyce, jouw dochter kan dus al wel staan maar moet nog zelf ontdekken dat ze het kan. Wel goed om haar dat zelf te laten ontdekken inderdaad. Mijn zoontje ontdekt net vorige week voor het eerst dat hij kon staan, maar het lijkt hem nog niet echt te interesseren want hij gebruikt het alleen als hij ergens niet bij kan wat hij graag wil pakken. Hij is nu overigens 11.5 maand.
 
Mijn dochtertje ging met 4,5 maand al kruipen en met 5 mnd stond ze in haar bed en liep ze langs de rand van haar bedje. Het is wel leuk om te zien, maar ik vind het zelf helemaal niet handig dat ze zo snel is.(heb zelf namelijk bekkeninstabiliteit) Ik zou zeggen, niet stimuleren, maar als je denkt dat ie het leuk vindt om te doen. Mijn dochter vindt het helemaal geweldig dat staan en lopen.
succes, groetjes lisa
 
Terug
Bovenaan