let's hyve

Hey dames,

Volgens mij kan je beter je echte naam zeggen want daaronder sta je vermeld bij hyves.Zoals sil27 en sil22 die kan ik niet vinden hoor!Als we nou gewoon allemaal even alleen onze naam hierop zetten en verder niks dan kan ik het beter vinden.

greetzzz

Je hebt me toch ontdekt!
Heb me gisteren ook pas aangemeld, dus het duurde even..
Sil

Ha meiden,

Lijkt me erg leuk om ook op hyves te gaan (ik zit er al een tijdje hoor, maar dan met alle mama's) maar ik vraag me af: je kunt toch ook een aparte hyve maken, voor bijvoorbeeld een school waar je op hebt gezeten, waar je dan allemaal foto's op kunt plaatsen en zo? En berichten kunt plaatsen die iedereen dan in 1 x kan lezen... Als dat kan voor ons als najaar 2006 mama's lijkt me dat nog beter. Ook wat overzichtelijker. Ik ga wel ff checken en als iemand al weet hoe dat moet? laat maar weten wat je ervan vindt.

X Susan

Oja, volgens mij kun je dan ook 'prive' gaan zitten, dat niet iedereen kan lezen en je foto's kan bekijken...

Dat moet kunnen zo'n aparte hyves, want de december-mama's hebben dat destijds ook gedaan. Maar hoe????
Sil

Hoi hoi,

Ik heb het ff nagekeken. Je kunt volgens mij een 'groeps'hyve aanmaken. Daarvoor kun je kiezen uit: een publieke hyve en een hyve waar niet iedereen kan kijken en posten. Dit heeft eigenlijk mijn voorkeur, ik sta namelijk voor de klas en het idee dat kinderen en ouders zo alles over me te weten kunnen komen/foto's kunnen bekijken staat me niet zo heel erg aan. Je kunt daar wat gemakkelijker foto's plaatsen als hier geloof ik. Ik wil best proberen om zoiets op te starten maar dan moet ik wel zeker weten dat er meiden interesse hebben. Dus, laat het maar weten. Trouwens, ik ben te vinden onder
susanmascini, maar ben dus niet zo heel erg actief ...

Liefs, Susan

Terug
Bovenaan