Let's talk about sex....

Sex wat is dat?

ik ben blij als ik een keer per week haal en het ook nog echt lekker vind (soms doe ik het meer voor mijn mannetje dan voor mezelf). HOewel het de laatste tijd weer redelijk gaat.

Annemieek

Hoi,

Veel zin in sex heb ik ook niet, ben vaak veel te moe en dat is natuurlijk jammer voor mijn mannetje.......Ik denk dat het bij ons hooguit 1 keer in de twee weken voorkomt.
Niet zo leuk, maar de zin is helaas ver te zoeken. Het gaat in ieder geval beter dan toen ik zwanger was van Hjerre. In die 9 maanden hebben we het maar 2 keer gedaan ofzo....

Groetjes Hanneke

Ik doe met Marieke79 mee. 1x dus. Ik wil het ook wel weer proberen, maar ik heb er gewoon eigenlijk niet zo'n zin in. Maar dat moet wel veranderen hoor. Hubbie is heeeel lief en ik vind dat hij onderhand ook wel weer een keer 'mag'. Haha. Maar er zijn gelukkig meer dingen te doen, maar toch zou ik het voor mezelf ook wel weer willen.
Liefs Nelleke

Hier kan ik het ook nog op 1 hand tellen. Combi van een klein meiske  die  nog graag bij mama aan de borst slaap (en anders niet slaapt zeg maar) en het feit dat mijn man het momenteel erg druk heeft met zijn eigen bedrijf.( 20.00 thuis, dan nog sporten en naar bed en om 5.00 is meneer er weer uit) schiet niet op hier.

hier is het ook nog (net) op 1 hand te tellen, ook veel te weinig dus. Ik ben er gewoon veel en veel te moe voor. Een kind van 9 maanden en eentje van 2 jaar, werken, de kids gaan allebei vrij laat naar bed (Milo rond 20.l15 en Lior rond 21.00 uur). De dagen beginnen hier vroeg; Milo is om 6 uur wakker en in Israel begin je eerder met werken. De kinderen worden om half 4 opgehaald van de creche en we zijn dus nog zo'n 5,5 uur intensief met ze bezig (we gaan altijd naar buiten en zijn altijd bezig). Als ze dus eindelijk ik bed liggen crash ik eerst even op de tv of lees even m'n mail, ga dan douchen en naar bed! Het feit dat Milo bij ons in bed ligt is niet het probleem, we hebben ook nog een bank, haha, het is puur dat ik de energie er niet meer voor heb. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben!!!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! Stephanie, ik moest erg lachen om het feit dat je OP de tv crashed.

Maar daar gaat deze topic niet over. Tja, wij doen het best wel vaak (3 tot 5x) per week. In het begin (6 wkn na de bevalling) ging het niet zo soepeln, maar nu draait alles weer als een trein.

Oh en Tess84; mijn ventje heeft nog meer energie dan ik, als je begrijpt wat ik bedoel...

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Zo nu kan ik ook een keer me hart luchten hihi.
Sinds ik weer aan de pil ben heb ik gewoon geen echte zin meer! Ik denk ook maar dat ik een andere pil moet gaan vragen want als we het doen ben ik ook echt niet meer te stoppen. Ik vind het echt heerlijk hoor, maar voordat ik zin heb. Gelukkig vind me vriend het niet zo erg (zegt ie). Ik durf alleen niet zo goed naar de ha om te zeggen dat ik een andere   pil wil zodat ik weer zin krijg in sex! Zo dat lucht best wel op. Je bent dus zeker niet de enigste.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan