Leuk bericht... not!

He meid,

Ik kan me zooo voorstellen dat zo'n bericht niet leuk is op dit moment. Afgelopen week vertelde ik de verloskundige dat ik er 'wel klaar mee was'. Toen wierp ze een blik op haar beeldscherm en zei ' ja, 38 weken... het kan, maar bij een eerste gaan we er niet vanuit dat het al zo vroeg komt'. grrr.. Ze heeft gelijk gekregen, daar niet van, maar ik vond het zo jammer.

Dat je er bijna depressief van zou worden snap ik ook maar al te goed. Op de dagen dat ik me niet lekker voel vraag ik me ook af HOE ik de dag moet doorkomen. Volgens mij is het juist op het eind logisch dat je deze gevoelens hebt. Hebben we ons kindje met alle geduld zo lang met ons meegedragen, dan zou het wel schappelijk zijn van de kleine als -ie iets eerder ter wereld kwam... Helaas moeten we doorbikkelen tot het eind. Ik hoop dat ik er straks (na de bevalling) heel hard om kan lachen!

Sterkte meid en ik hoop dat er toch nog genoeg 'geniet' momentjes komen, zolang dat nodig is.

Liefs,

Er is echt geen pijl op te trekken hoor. Mijn oudste was 10 dagen te laat. 2de op uitgerekende datum en 3de 5 dagen te laat
ben vandaag 39 weken van een tweeling en ze zitten er nog steeds.
Kop op meid en bedenk dat het het beste is voor je kindje, heeft hij/zij straks meer reserves.

Bij een vriendin kwam de eerste 2 weken eerder dan uitgerekend en de tweede een week later. Bij mij kwam de eerste 3 dagen later en de tweede 16 dagen eerder. En er was niets bijzonders, normale bloeddruk, bloedwaarden normaal. Zegt dus niks. Hoop voor je dat de kleine zich eerder aandient.

Terug
Bovenaan