leuk die oudere kindjes!

hallo dames,
wou dit toch met jullie delen!
voor sinterklaas heb ik mijn zoontje een koffer met dokterspulletjes gegeven..hij vond dat zo geweldig als hij bij de huisarts was!
nou jullie voelen hem wel aankomen..
nu mag mama altijd gaan liggen met de buik bloot..dan gaat hij even de baby "beter maken"
zo geweldig!!
hij is nu ook helemaal betrokken erbij nu het kamertje zo ver als klaar is en ik een dikke buik heb!
soms gaat hij mijn buik knuffelen en zegt hij; even baby knuffelen..kan wel bijna huilen dan!
als ik even op bed lig omdat ik me niet zo lekker voel,kruipt hij bij me en gaat hij over mn hoofd aaien en krijg ik wel 3000x kusjes!
daar doe je het toch voor om mama te worden!!!

hij wordt 20 december alweer 4! en denk nu heel vaak terug aan toen hij geboren werdt en hoe hij was als baby..dan denk ik toch echt pfff 4 jaar is niks!! maar geniet er nog zeker iedere dag van!

het blijft gewoon een mooi iets,om je eigen kinderen te dragen,baren en opvoeden..daarom was mij keuze ook snel gemaakt voor nummer 2!

Liefs Kim

Hoi kim,

Yordi is afgelopen vrijdag voor de 2e keer mee geweest naar de vk. De 1e keer was geen succes, maar afgelopen vrijdag des te meer. De vk vroeg, toen me buik bloot was aan hem, waar is de baby. Toen ging yordi me buik aaien. Vond dat zooooo lief!!!! Daarna ging ze naar het hartje luisteren en toen hij het hartje hoorde, ging hij van blijdschap in zijn handen klappen. Ik vond dat zooooo schattig. Het interesseert hem nog niet zo heel erg veel, maar merk toch wel, dat hij er wel wat van mee krijgt. Hij wordt 16 januari straks 2 jaar.

Liefs marielle 25w 1d

PS Wat blijft het toch geweldig hé met die hummels.
Soms ben ik blij als hij op bed ligt, maar geniet ook zeker elke da met volle teugen van hem.

@ kim: Zooo schattig hoe je zoontje reageert en bij jou doet!!!! Kan me goed voorstellen dat je dan helemaal smelt hahhaa.

ahh schattig!
ik neem Jari iedere controle eigenlijk mee tot nu toe,maar dat komt omdat het wel moet hahaha.
hij is altijd heel braaf,neemt zn thomas de trein mee en speelt altijd gewoon rustig.
2 is wel een leeftijd idd dat ze nog niet zo heel veel ervan meekrijgen,maar wel super dat hij zo blij is met de dingen die hij wel meekrijgt!!
wat schattig dat hij in zn handen klapte! geweldig!!!!

Hoi dames,

Heel herkenbaar dit. Famke (in oktober 3 geworden) is helemaal in de ban van de baby. Ze wil perse een zusje wat ze heeft al een broertje (nu 14,5 maand, die snapt er nog helemaal niks van),
Ze zit elke avond over mijn buik te aaien en zegt dan dat "hummel" niet zo hard moet schoppen (volgens mij voelt ze het helemaal niet, maar het idee is lief). Ook moet ik heel goed op hummel passen en ze zoekt ook al uit welke knuffels de baby van haar mag lenen en zo.
Echt heel lief
Nienke

Hier ook zo'n lieve, meelevende dochter die 15 januari alweer 4 wordt.
Ze is zich heel bewust van wat er allemaal gebeurd en wat haar te wachten staat.
Ze vraagt ook regelmatig hoe groot de baby nu ongeveer is.
Iedere dag wordt er een verhaaltje aan de baby "voorgelezen" en wordt het muziek knuffelltje van Woezel afgespeeld op mijn buik. 1000 en 1 knuffels en kusjes worden er dagelijks aan haar broertje gegeven. Ze is al druk aan het oefenen hoe ze luiers moet verschonen (op baby born). Wel vroeg ze me laatst hoe je èn een poepluier kan verschonen èn tegelijkertijd je neus dicht kan houden.... Hahahha moest zo lachen!
Ook hier heeft broertje lief al een keer op z'n donder gehad omdat hij mama zo hard aan het schoppen was. Ze zei: Tis dat je nog in de buik zit, anders had ik je op de trap gezet :p
Wel wil ze heel graag weten hoe hij komt te heten, maar ik ben bang dat als ik het haar vertel de halve wereld het morgen weet....
Vertellen jullie de kindjes de a.s naam??

Liefs!

de mijne is 5 en die snapt het donderssss goed echt kei leuk ook idd babyknuffelen en voelen als het schopt enzo:D:D echt zooo lief

en dan belt mijn man en zei ie papa ik heb de billen van de baby gevoeld hahaha

kei leuk zo;n dokterssetje heeft de mijne ook super veel plezier aan gehad

Terug
Bovenaan