leuk die oudere kindjes!

Ook hier twee schatten van kids, Jordi van 5 legt regelmatig zijn hand op mijn buik en altijd zegt "ja, mama, ik voel hem!" (wat dat niet zo is...;) ) En beide kids lopen soms tegen mamas buik te roepen om even met de baby te "praten". Alleen miijn dochter van bijna 3 snapt niet dat ie dan niet terug praat he...

Nicole: wij vertellen de naam niet aan de kids, in hun enthousiastme kan dat wel eens uit gaan lekken dan en ik wil nog wel iets geheim houden!

Wat een liever verhalen! Ik moest echt even slikken toen ik ze las

Onze dochter is drie, en het is echt een gezamenlijk project hoor! 'Haar zusje' is een vast onderdeel van het huishouden geworden. Ze begroet niet alleen mij als ik haar op ga halen van het kinderdagverblijf, maar ook de buik. De frummel in mijn buik krijgt ook regelmatig knuffels en onze dochter zoekt regelmatig leuke nieuwe kleertjes voor haar zusje uit.

En wat ik heel speciaal vind, die frummel in mijn buik reageert ook heel erg op haar grote zus! Zodra die tegen de buik aan het tetteren is, begint ze te bewegen. Ik zit regelmatig met een brok in mijn keel als ik mijn dochter op schoot heb en die ander zit lekker in mijn buik zachtjes tussen ons in te dansen. Wow, wat kan een mens dan gelukkig zijn!

Ja super die kinderen!

Hier nog eentje, zit elke dag even aan me buik, kusje geven, vragen hoe groot de baby is.
En als de baby geboren is dan gaat Jaimey een flesje geven, luier verschonen en een boterham maken voor mama... lief hé.
Hij is trouwens 3,5 jaar.

Meiden geniet er maar van dat onze kinderen lief zijn voor ons en de baby.

Leuk allemaal om te lezen hoe de broertjes en zusjes reageren!!
Ons yarahtje 2,5 is er wel mee bezig maar snapt vlgs mij nog helemaal niet wat t inhoudt! Als ik tegen mn man zeg wa issie toch aan t schoppen legt ze dr hand op mn buik en voelt 1 sec. maar verder niet echt! Wel is al het baby speelgoed en tutjes enz. voor "broertje/zusje"!! Ik heb al 100x gezegt een broertje maar dat krijg ik er niet uit haha is vanaf t begin natuurlijk gezegt!

De naam heb ik een keer laten zeggen kijken hoe hij klinkt uit dr mond. Toen mn zus een keer vroeg hoe de baby heet zei mn dochter de naam..... Ik denk o neeeeee haha.. was maar goed dat mn zus het al wist (als enige) maar vanaf nu peper ik haar maar fonske erin zodat ze de andere naam maar ff vergeet...OEPS.. als ze de baby dadelijk maar niet zo noemd hahaha

Wat een hartverwarmende verhalen zeg!
Vera (2) kan ook zo lief zijn. Als ik pijn in mijn buik heb, krijg ik er meteen een zoentje op nadat ze 'baby au?' heeft gevraagd :)
Ook gaat ze altijd mee naar de verloskundige en de vorige keer kreeg ik spontaan een zoentje op mijn buik van haar toen ik daar op de bank lag.
De naam zeg ik ook niet tegen haar, ze praat op het moment alles na, dus dat is niet veilig ;)

Verder snapt ze het niet echt hoor, ze zegt dat ze zelf ook een baby in de buik heeft ;)

Terug
Bovenaan