Leuk, dit valt op!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik vind het erg leuk om te zien dat er een hoop vrouwen onder de dertig zijn die voor hun eerste kindje gaan en dat de vrouwen die al een kindje hebben ook voor hun dertigste zijn begonnen! (Althans de meeste geloof ik!)

Ik krijg nmlk vaak de vraag (vanwege mijn werk) heb jij al kinderen? mijn antwoord is dan altijd nee nog niet waarop zij dan weer zeggen hoe oud ben je dan? oh je bent dus nog jong en je hebt nog alle tijd! is dan weer hun antwoord en daar word ik zo moe van!

Ik vind dat het niets met leeftijd te maken heeft je moet er gewoon allebei klaar voor zijn! volgen jullie mij nog? Ha Ha!

Kortom vind het erg leuk dat er meer meiden in dezelfde leeftijdscategorie zitten!

Liefs KV

Hoi KV,

Hoe oud ben je eigenlijk, dit heb ik namelijk gemist. Ik word bijna 24 en vond het voor mij een goede leeftijd om proberen te zwanger te worden. Nu is mijn situatie daar ook naar. Ik heb namelijk nu al 6 jaar een lieve vriend waar ik al 3 1\2 jaar mee samen woon.

hai hai,

het heeft inderdaad niets met leeftijd te maken, ik ben net 28, en mensen zeggen ook vaak tegen ons, dat we tijd genoeg hebben.
Maar dat is gelul ( sorry  ) , een kinderwens kun je toch hebben ongeacht je leeftijd, de ene is er toch gewoon eerder klaar voor dan de andere.
ik snap ook niet dat mensen dat zomaar kunnen zeggen.
maar goed, ik probeer die opmerkingen vaak maar te negeren.

liefs Saarj

Hoi,

Ik word volgende week 22. En heb een zoontje van 11mnd. Wij gaan nu voor een tweede. Ik denk ook dat je er gewoon klaar voor moet zijn.
Wij waren er gewoon heel snel aan toe, en ik was ook nog eens erg snel zwanger van de eerste.
Veel mensen vonden mij te jong, mijn schoonouders hadden er zelfs hun twijfels bij. Maar nu vliegen de complimenten me om de oren, dat ik zo ontspannen met Luca omgaat enz enz.

Het is niet snel goed, als je vroeg begint ben je volgens de maatschappij te jong. Wacht je wat langer, krijg je vragen wanneer er bij jullie eindelijk eens een kleine komt.

Je moet gewoon doen wat voor jezelf goed voelt.

groetjes Larissa

hoi kv

ik ken de reactie ook.   ik ben 26 .
je kunt merken dat mensen mee praten in je straatje. mij vragen ze ook vaak of wij geen kinderen willen ( ze vinden het blijkbaar hoogste tijd, anders stellen ze die vraag niet)
en als ik dan zeg" nee komt nog wel"   dan is het ineens   "ja je hebt nog alle tijd ,je bent nog jong."     ik denk dus dat de mensen gewoon met je meepraten,     ze kunnen moeilijk zeggen . schiet maar eens op ofzo.  
ik vind overigens die vragen altijd erg irritant.   ik heb steeds het idee dat ik zit te liegen tegen iedereen.  

gr saskia

Ik ben 22 (in aug. 23) en wij gaan over 1,5 maand beginnen voor de eerste.

Ik ben van mening dat als je een stabiele relatie hebt, financieel er goed voor staat, een degelijke woning hebt en er allebei klaar voor bent, leeftijd geen rol meer zou moeten spelen.
Waarom niet "vroeg" aan kinderen beginnen? Dan heb je er des te langer plezier van!

ik ben 25 en wij hebben een "engeltje" en we gana nu voor de tweede, wij zijn bijna 7 jaar samen en wonen 3 en half jaar samen.
we hebben alles voorelkaar, maar lieve meiden, als jij en je partner samen er klaar voor zijn, je hebt een plekje om te leven dan is de basis al gelegd.

In nederland heeft nog nooit een kindje dood hoeven gaan van de honger, als de liefde voor het kindje er is dan ben je al een heel eind op weg.

Liefs Randy

Hoi,

ik ben 29 jaar (mijn man 32) en we hebben een dochter van 2,5 jaar. Ik was 24 toen ik stopte met de pil om zwanger te worden, dus na 1,5 jaar was het eindelijk zover!

5 maanden geleden heb ik een miskraam gehad, en nu gaan we het voor de 3e keer proberen.

We zijn nu 13 jaar samen, waarvan 8 jaar samenwonend en 7 jaar getrouwd.

groetjes Sanneke

Terug
Bovenaan