Leuk, dit valt op!!!!!!!!

Hoi Meiden,

Allereerst leuk dat jullie zo reageren!

Ik ben dus 27 jaar en mijn vriend 32, zijn 4 jaar bij elkaar en wonen 4 jaar samen! Ha Ha!

Het was trouwens helemaal geen verwijt naar iemand toe alleen viel het mij op dat er veel meer meiden onder de dertig hier op het forum waren!

Nogmaals het heeft inderdaad niks met leeftijd te maken, wel of je in een stabiele relatie zit want een kindje kan voor een hoop opschudding zorgen!

Veel liefs KV

Van alles en nog wat vind je hier qua leeftijd, ik zelf zit in de 'soort van middenmoot denk ik', ik ben namelijk 26 (en een half). Mijn vriend is 30. Ben 9 jaar samen, woon 5 jaar samen. Zien er helemaal naar uit, elke dag duurt zooooo lang. Ik heb altijd geroepen dat ik op mijn 28e een kindje wil, hoop dat het eerder zal zijn.... succes allemaal!!!

Hoi Hoi,

Ik dacht zelf dat ik nog vrij jong was maar ook dat valt best mee (23 bijna 24). Aangezien mijn vriendinnen hier allemaal nog niet mee bezig zijn.
Nog 1 maandje uitzitten en dan voor het eggie.... ik heb er echt al zin in.

Groetjes Kleintje83

hoi hoi ik ben 25 jaar en 10 jaar samen met mijn vriendje en wij wonen 3 jaar samen en zijn er oom gewoon klaar voor dus idd leeftijd zeg nix groetjes

Hoi

Ik ben helaas wat ouder  nl. 30 jaar..
Maar in mijn vorige relatie was ik 23 toen we gingen proberen om kinderen te krijgen, het mocht toendertijd helaas niet lukken ( 1 mk en later nog 3 IUI pogingen gehad).
Ben nu 2 jaar samen met mijn man (43) waarvan 1 jaar getrouwd. Nu in de 4de ronde beland en vandaag mijn NOD ( tot op heden nog geen RD we wachten nog ff af met testen).

Groetjes Nikita

He meiden,

Ik ben Jenneke en ben 22 jaar, ben getrouwd sinds 10 maanden en nu willen we allebei heel graag een kleintje. Iedereen in mijn omgeving vind het raar dat we dat nu al willen en zeggen dan ook: wacht nog maar een paar jaar.

Maar ik vind dit echt onzin, wij zijn er financieel en emotioneel helemaal klaar voor, we hebben een leuk huis, met voldoende ruimte erin. Dus waarom wachten!?!?!?

Sinds oktober ben ik met de pil gestopt en sinds 3 maanden helemaal "ontpilt". DUs dit is de 4de officiele ronde.

Succes allemaal!

Liefs Jenneke

Ik ben nu bijna 31, 15 jaar samen met mijn man, waarvan 10 jaar getrouwd. Toen ik 23 was zijn we begonnen aan een gezinnetje te werken, helaas heeft het een paar geduurd voordat ik zwanger was. Ik was bijna 27 toen onze oudste werd geboren, en iedereen in mijn omgeving vond dat een mooie leeftijd. Onze jongste werd 1,5 jaar later geboren, en nu  gaan we beginnen voor nummer 3.
Ik had altijd de wens om op mijn 30ste 3 kinderen te hebben ,maar vind het nu ook prima als het nog wat jaartjes later wordt.

he ik vind ook dat leeftijd er niet toe doet ik was 21 toen ik trouwde mijn man wa toen 30 en ik kwam er 3 daagen voor de bruiloft achter dat we zwanger waren. ben nu inmiddels 23 en zijn nu bezig voor de 2de heb in januari een mk gehad en zit nu weer in de 6 de ronde

Terug
Bovenaan