leuk forum

hallo allenmaal,

hier een berichtje van marco(de klusman) van petra uit h.
eerst even een pluim voor dit forum.

verder vind ik het erg leuk dat mijn (klus)vrouw petra hier zo vaak op leest en schrijft.

verder zie ik als ik het af en toe lees de meest vreemde woorden en dingen op het scherm voorbijkomen dat ik denk eeeh wat is dat nou weer.

n.o.d. lijst? ongi? derde ronde? iui?? klussen? (die weet ik).

heb me ook al op gegeven voor de nieuwe klusman bij rtl 4 daar ik zo vaak moet klussen ik er steeds meer ervaring in krijg.

verder leert mijn vrouwtje een heleboel dingen van anderen en in het begin had ik zo iets van ...ben je er niet een beetje te veel mee bezig maar gelukkig valt dat reuze mee,
ik denk ook dat we te veel stress hebben de laatste weken daar we over 14 dagen gaan trouwen en dan daarna op vakantie ook nog even een huisje kopen dus das wel veel voor ons bijde.

maar we klussen rustig door en als t nu niet lukt volgende keer beter.

dus dames en (mischien andere) heren
ga zo door met dit forum en klus je rot doen wij het ook.

groetjes marco

Haai Marco!

Cool dat er ook een keer een mannetje van iemand hier iets neerzet!
Weet je, ik hoop dat jullie maar door het klussen snel 'iets in elkaar knutselen' haha!

Veel klus- en knutselplezier saampjes en de groetjes aan Petra :p

liefs

Wat lachen, een reactie van een (klus)man haha. Veel plezier met de huwelijksvoorbereidingen (ik ben zelf net 2 maanden getrouwd en het is helemaal waar wat iedereen zegt, het is een super bijzondere dag!) en dan komt dat kindje vanzelf wel!

Groetjes F.

Weet je a.s vrouw wel dat je hier aan het mee gluren bent.Vreselijk lijkt mij dat en dan ook nog zo'n onbenullige tekst intikken.Daar knapt een vrouw toch op af.Sodemieter lekker op naar het mannenforum,daar kun je vast wel je ei kwijt.Wat een sukkel ben jij zeg!.Vind je het gek dat het niet lukt.

Hoi Marco
Geweldig dat je zo betrokken bent,
ik denk dat ze helemaal happy zijn met jouw bij RTL4, met de sperma-programma ´s in het vooruitzicht,maar, wel handjes thuis op de media-feestjes want voor je het weet ben je van ongekend populair,ineens een vieze man,die met de nek aangekeken word.

ik denk dat Tatum een beetje jaloers is.
zet um op hoor!!

groetjes Jeanette

hoi marco,
in tegenstelling van tatum vind ik het wel hardstikke leuk dat een man ook eens interesse heeft in het zwanger worden.
mijn man kijkt hier ook wel eens op maar heeft nog niet gereageerd/ berichtje geplaatst.
laat tatum die onbenullig reageert maar lekker kletsen.
heel veel succes met klussen en geniet lekker van je trouwdag.
groetjes claudia

Terug
Bovenaan