leuk forum

Re:
Tatum 31-07-2004 23:03:48

Weet je a.s vrouw wel dat je hier aan het mee gluren bent.Vreselijk lijkt mij dat en dan ook nog zo'n onbenullige tekst intikken.Daar knapt een vrouw toch op af.Sodemieter lekker op naar het mannenforum,daar kun je vast wel je ei kwijt.Wat een sukkel ben jij zeg!.Vind je het gek dat het niet lukt.

=======================================

wat een kortzichtige **** ben jij zeg

Geweldig dat je meeleest en lekker betrokken bent bij het gebeuren.Mijn man leest ook met mij mee en vraagt mij de betekenis van de afkortingen die hier worden gebruikt. Ik vind het heel fijn dat hij er ook zo mee bezig is. Blijf lekker meelezen en schrijven.

Groetjes Marjolein

Je hebt veel gemeen samen met je vrouw.Jullie tikken ook hetzelfde.Erg toevallig allemaal!.Succes met het klussen op rtl 4 en natuurlijk met je vrouw.

Groetjes Saskia

marco heeft het nog netjes gedaan, normaal maakt hij veel meer fouten en schrijft hij meer op zijn utrechts.(kenne i.p.v. kunnen etc)zo praat hij ook... ben er nu wel wat aan gewend, maar in het begin verbeterde ik echt alles! (ik kom namelijk uit het gooi)maar wel in een boerendorpje opgegroeid.

gr. petra

Terug
Bovenaan