leuk geboorte kaartjes uit zoeken met een man die niet mee werkt:(

he meiden ja daar ben ik weer , moet ff van me af schrijven,

ik wil nu heel graag al bezig zijn met de geboorte kaartjes ban nu 27 weken dus ik wil op tijd zijn,

Nu heb ik wat leuks gezien , maar me man wil weer iets appart en wil een fotot van onze dochter op een bal met de 2 oma's ernaast, maar ik wil weer iets heel anders en kan zeggen wat ik wil hij blijft bij zijn stand punt en als ik wat zeg zegt die weet je zoek het maar uit er komt dan helemaal geen kaartje.

Bij onze dochter waren we snel eens over kaart en tekst enzo maar nu ligt me man lekker flink dwars, ik weet echt niet wat ik moet doen, wil ik naar hem toe komen dus combinatie maken van zijn ideeen en de mijne maar dat slaat die af.

Kwa namen zijn we gelukkig over eens, maar de rest pff wordt ermoe van en heel verdrietig van ,

wat moet ik doen zijn wens vervullen en gewoon doen wat hij wilt of toch de combi?

wij kennen iemand die de kaartjes kan maken hoe wij het willen das geen probleem , maja me man is een probleem

sorry lang verhaal , liefs
 
Ik moet zeggen dat ik niet helemaal snap waarom de oma's op een geboortekaartje moeten maar goed daar zal hij wel zijn redenen voo rhebben. Ik zou het ook niet willen hoor.
Wel jammer dat ie voor jou ideeen niet open staat, je moet t toch samen doen. Ik zou dan toch proberen om voor een combi te gaan maar ja ik ben een eigenwijze trien die hem dan zeker niet zijn zin zal geven want ik weet zeker dat ik dan met tegenzin de kaartjes zou versturen.

Maar hoe je dit nou het beste op kan lossen weet ik eigenlijk ook niet. Ik hoop wel dat je eruit komt met je man.

Veel succes!!

xx
 
idd: oma's op een geboortekaartje???????
nooit van gehoord, nooit gezien enz.
Maaris wel een moelijke situatie.
Weet ook niet hoe je dit op kan lossen. Toch proberen om tot een compromis te komen.
tja, mannen he!!! #$@

veel succes in elk geval.
x
 
waarom oma's op de geboortekaartjes??
moeilijke situatie hoor! maar ik zou niet helemaal jezelf wegcijferen, het is ook jou kind en je mag best mee beslissen! gelukkig zegt ie van mij, dat ik zelf mag kijken wat ik leuk vind en als hij het echt niks vind dan hoor ik dat wel maar anders laat hij me lekker gaan, hij vind dat echt een vrouwending.

hopelijk komen jullie er samen uit!!
maar laat je niet op je kop zitten hoor!! ;)

xx
 
Een geboortekaartje is toch de aankondiging van de nieuwe baby, waarom dan oma's en oudere zus op het kaartje en niet de baby?
Ik snap het niet helemaal.
 
Volgens mij heeft ie ook last van veranderende hormonen :p het zal toch geen idee zijn geweest van je schoonma he, dat ie er daarom niet van af wilt stappen? Niet gemeen bedoeld hoor, maar dit was het eerste wat in me opkwam. Probeer er toch even 'lief' over te praten en dat je het toch niet leuk vindt.. Misschien had hij zijn dag niet toen hij zei dat je het maar zelf moest weten etc... Lastig hoor.. En trouwens, je bent echt niet te laat hoor, niet stressen meid! De foto van de kleine kan je sowieso pas na de geboorte nemen ;) ik ben nu 33wkn en ga het ook pas na de bevalling even gauw online bestellen na het maken van een foto. Ze sturen het dan ook direct door naar de adressen die je opgeeft, wel zo makkelijk toch? Succes!!!
 
nou meiden vergat een stukje op die bal komt een foto van de baby, maar dit is al weken lang bezig en niet 1 dag,

Wij zijn famie mensen , en geboorte kaartje van onze dochter was een rijbewijs, maar hij zei wegens me vader dat hij vrachtwagen chauffeur is geweest, en mijn bedoeling daarvan was omdat we allebij van autorijden houden en onze dochter zeg maar gemaakt is op vakantie in een vouwagen vond ik dat ook leuk,

Nu omdat hij dacht van me vader wilde hij nu de oma's erin brengen en me schoonma is fysio dus moet er iets van fysio in, pff zit helemaal in de stress als ik niet doe wat hij wil komt er geen kaart, en moet niet in me hoofd halen om toch te maken, kweet niet wat hij heeft, is dat ik er zelf achter zit want hij is meer met zich zelf bezig dan de rest zoals mij en onze dochter,

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.zelfs de tekst kijkt die er naar en verders doet die niks mee en gaat de persoon die ze gaat maken haast een mail sturen met zijn tekst zonder over leg, liefst zou ik een hamer op zijn kop willen slaan om zijn hersens te laten rinkelen.

liefs
 
Sorry ik vind je man een beetje een eikel als ik het zo lees!
Je moet toch samen iets leuks verzinnen en mijn god ik zou er niet aan moeten denken mijn schoonmoeder en moeder op het geboorte kaartje!
Meid sterkte met dit verhaal want zoals ik het lees zal het nog een hele strijd worden!

Gr. Mik
 
Terug
Bovenaan