leuk geboorte kaartjes uit zoeken met een man die niet mee werkt:(

nou zoals het nu gaat zeg ik bey bey zwaai zwaai zwangerschap, dan maar geen kind sorry maar kan er niet meer tegen is niet alleen dit hoor maar andere dingen ook nog eens van hem naar mij,

heb het gevoel dat het kind niet welkom is, en als ik dat vraag aan hem moet ik me niet aan stellen

ik weet wil kindje heel graag maar ga geen kind opvoeden wat heel erg veel op hem lijkt en niet welkom is voel ik me altijd kut onder dan,

maja zo ver is het niet ben zelf wel blij ene kant maar zo niet .

sorry meiden
 
Mama van Sharon rustig aan!!! Adem in, adem uit, het komt allemaal goed!
Nu je hebt vertelt dat er ook een foto van de baby op komt te staan en het eerste kaartje voor het gevoel van je man ook naar zijn vader verwijst kan ik me voorstellen dat hij ook naar zijn moeder wil verwijzen.
Kunnen jullie het niet eens worden over een wat subtielere verwijzing naar de oma's. Jullie zullen het toch samen eens moeten worden. Geen kaartje is ook weer zoiets.
Misschien het hele onderwerp even laten rusten, er is nog tijd genoeg.
 
nou de vorige kaart was verwezen naar mijn vader, nu vind ik het niet erg om dan een foto met de oma;'s erop en de baby en onze dochter maar niet heel groot maar meer dat onze dochter tegen de bal staat en de oma's alleen het gezicht in de hoeken en als achter grond iets fleurigs, maja hij wil groot en ze moeten ernaast staan,

ik probeer een midden weg te zoeken zodat hij en ik blij zijn, maar alles wat ik probeer kaatst hij weg, maar zelf een oplossing zoeken ho maar hij wil het zo dus moet het maar.

dat is meer het feit , kijk dat hij dingen niet leuk vind oke, maar ga zelf ook met een oplossing zoeken of wat dan ook,

maja heb de persoon die de kaarte zou maken gemaild en wat plaatsje toegestuurt wat hij leuk vind en ik leuk vind en kijken of ze er wat van kan maken misschien als ik hm dat voorzt dat hij misschien wel leuk vind,

liefs
 
Hoi mama van Sharon,

Als ik het goed lees allemaal, gaat het dus niet alleen om dit geboortekaartje maar om nog veel meer irritaties bij elkaar. Dit herken ik wel heel goed in onze relatie, regelmatig barst de bom... en na een goed gesprek gaat het wel weer. Ik kan natuurlijk niet in jullie relatie kijken, maar probeer er toch samen rustig over te praten. Begin er gewoon is over, en laat zeker niet over je heen lopen!!! Ik ben nu zwanger van ons derde wonder en als mijn man zich te druk om zichzelf maakt (hij is snel boos/geirriteerd) zeg ik tegenwoordig, je zoekt het maar lekker uit, ik vind op dit moment mijn kind gewoon het belangrijkste en heb geen zin om me op te winden voor kleine problemen die o zo groot lijken. Ik ben daar geloof ik heel hard in geworden, en kies zeker voor mezelf en absoluut voor het kleine wondertje in mn buik. Want als jij je gestrest en ongelukkig voelt, dan merkt de kleine hier ook wat van, en dat is het laatste wat je wil.

Over het geboortekaartje; is het misschien een idee om bijv. een close up foto van het hoofdje van jullie baby voorop het kaartje te plaatsen en aan de binnenkant een foto met de kleine en beide oma's? Ik heb ons geboorte kaartje, bij geboortekaartje.nl ontworpen, en daar kun je dus een foto aan de voorzijde van het kaartje maar dan ook nog aan de binnenkant plaatsen. Je kunt altijd een kijkje nemen op de site, en wat gaan ontwerpen, en dan met je ontwerp naar de persoon toe gaan waar jullie het kaartje willen laten maken (met een voorbeeld). Sterkte in ieder geval, en probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven. Dat is voor jullie allemaal wel zo prettig, en ik hoop dat je man hier ook een beetje aan mee werkt. Succes en sterkte!

Groetjes mammma (36.5 wk zwanger)
 
Alleen op zijn manier en anders niet klinkt erg als chantage.
Misschien eens duidelijk aan hem vragen wat hem nou precies dwars zit en aangeven dat je in een hoek gedreven voelt?
 
Ik snap wel dat je het even niet meer ziet zitten en ik weet wel wat ik had gedaan maar goed daar heb jij niks aan en ik denk ook niet dat je daar wat mee opschiet.
Wat doet jouw moeder dan voor werk? Want ik neem aan dat die bal dan voor de fysio staat? Dan kan je ook gewoon van beide iets van het werk erin verwerken zonder dat je meteen de oma's op de foto erbij hebt want ik blijf er bij die horen niet op een geboortekaartje (vind ik). Jouw vader stond toch ook niet op het andere geboortekaartje, er werd alleen naar verwezen toch?
Ik hoop echt dat je eruit komt en anders heb je altijd nog je telefoon en kan je de mensen smsen. Nee flauw maar ik hoop echt dat je eruit komt, scheelt weer een hoop stress.

xx
 
he mama1981

ja bij mijn vader was het rijbewijs kaartje en hij stond er niet bij idd, de bal staat voor fysio en mijn ma heeft geen werk , ze heeft wel tijdje in de schoonmaak gedaan maar meer ook niet.

Ik heb de persoon die de kaarten gaat maken gemaild en plaatsjes bij gegeven wat hij wil en ze zal kijken wat ze er mee kon doen.

Ik baal er wel van dat bij de eerste heel makkelijk ging en nu heel stroef, ik keek er ook naar uit omdat te gaan doen, ook bij de eerste eigen kleertjes voor de geboorte voor de kleine was hij erbij en nu hoef het niet voor hem.

Als ik vraag wat er is zegt hij, ja jou gedrag staat me niet aan en ben druk bezig met het eigenbedrijf ( spel) aan het opzetten, maja we zien wel, heb wel tegen heb gezegt dat er geen fysio praktijk op de achter grond komt te staan. dan wil ik iets van wonder plaatje maja wat voor plaatje zou dat kunenn zijn weet ik nog niet en dat vind hij dus danig leuk.

thnx meiden voor jullie reactie, liefs
 
Dat hij het druk heeft is geen excuus. En wat betreft het werk van je moeder ookal heeft ze dat niet, toch is er wel iets te bedenken wat met je moeder te maken heeft neem ik aan. Kan je m niet voorleggen om van beide moeders iets te nemen ipv de foto's van hen? Dus de bal en miss iets van een passie van je moeder ofzo (een naaimachine ofzo en dat is miss gek maar ik noem zomaar ff wat). Zo kan het toch ook niet, jij wordt er niet ontspannender van en je kindje ook niet. Wrijf hem dat maar onder de neus. Ik denk niet dat je veel keuze hebt en er in meegaan zou ik echt niet doen.

xx
 
Terug
Bovenaan