Hoi mama van Sharon,
Als ik het goed lees allemaal, gaat het dus niet alleen om dit geboortekaartje maar om nog veel meer irritaties bij elkaar. Dit herken ik wel heel goed in onze relatie, regelmatig barst de bom... en na een goed gesprek gaat het wel weer. Ik kan natuurlijk niet in jullie relatie kijken, maar probeer er toch samen rustig over te praten. Begin er gewoon is over, en laat zeker niet over je heen lopen!!! Ik ben nu zwanger van ons derde wonder en als mijn man zich te druk om zichzelf maakt (hij is snel boos/geirriteerd) zeg ik tegenwoordig, je zoekt het maar lekker uit, ik vind op dit moment mijn kind gewoon het belangrijkste en heb geen zin om me op te winden voor kleine problemen die o zo groot lijken. Ik ben daar geloof ik heel hard in geworden, en kies zeker voor mezelf en absoluut voor het kleine wondertje in mn buik. Want als jij je gestrest en ongelukkig voelt, dan merkt de kleine hier ook wat van, en dat is het laatste wat je wil.
Over het geboortekaartje; is het misschien een idee om bijv. een close up foto van het hoofdje van jullie baby voorop het kaartje te plaatsen en aan de binnenkant een foto met de kleine en beide oma's? Ik heb ons geboorte kaartje, bij geboortekaartje.nl ontworpen, en daar kun je dus een foto aan de voorzijde van het kaartje maar dan ook nog aan de binnenkant plaatsen. Je kunt altijd een kijkje nemen op de site, en wat gaan ontwerpen, en dan met je ontwerp naar de persoon toe gaan waar jullie het kaartje willen laten maken (met een voorbeeld). Sterkte in ieder geval, en probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven. Dat is voor jullie allemaal wel zo prettig, en ik hoop dat je man hier ook een beetje aan mee werkt. Succes en sterkte!
Groetjes mammma (36.5 wk zwanger)