Leuk geheimpje......

Hoi,

Toevallig gaan we het vanavond aan ijn ouders vertellen. Ik ga morgen met mijn moeder met vakantie, en noraal drinken mijn moeder en ik altijd een wijntje of een cocktailtje. Het wordt nu steeds moeilijker om geen alcohol meer te drinken. Allerlij smoesjes enzo. op een gegeven moment gaat het gewoon opvallen.
Het liefst had ik het nog niet willen vertellen. Ik ben nog een beetje bang, ik ben nog maar 8 weken er kan nog zo veel mis gaan.
Als ik terug kom van vakantie krijg ik mn echo, eindelijk!! Dan zal er echt een last van me af vallen. Het weekend daarop dus nu over 2 weken, willen we het aan meer mensen gaan vertellen, als alles goed is met beeb.

Ik heb een roze en een blauwe babysokje ingepakt, was muisjes er om heen, een zwangerschaptest erbij gedaan. Dat heb ik in folie gepakt en met een speenje weer vast geknoopt. Ik ben wel heel benieuwd hoe ze gaan reageren.........

alle vrienden weten het bij mij. me werk ook..

daarentegen hebben we het bij mijn vriend zijn werk niet verteld. en mijn familie en zijn familie weten het ook nog niet.

ik ben zo'n heerlijke flapuit dus 1 opmerking en ze wisten het. vorige keer (december) heb ik het wel verteld aan mijn ouders en mijn opa alleen toen is het mis gegaan. je diep schamen als je bij de gynaecoloog in de stoel ligt en een inwendige echo krijgt.

zodra we dinsdag meer weten ga ik het langzaam aam mijn familie vertellen. mijn vriend zijn familie moet toch nog ff wachten aangezien die zo heerlijk burgelijk zijn en ik TOTAAL niet!

@girlwitanattitude - wat heerlijk dat je er al over kunt kletsen met iedereen. Zou ik ook wel willen, maar als ik het aan mijn vrienden vertel weet gelijk de hele wereld het. En dát vind ik nou net weer een beetje overdreven..

Maar ben je niet bang dat de opa's en oma's het via-via te horen krijgen? Dat zou wel zonde zijn, toch?
xx Floppie

Terug
Bovenaan