Leuk hoor!

Weet je, eigenlijk best leuk dat er nog aardig wat mensen op dit forum mee kletsen. Ik keek even bij het najaar 07 forum en daar zijn weinig recente topics en ook heel weinig mensen die meepraten.
Dan zijn wij eigenlijk nog vrij actief. En sommigen ook echt al heel lang. Want velen "kennen" elkaar al vanaf het zwangerschapsforum.
Ik hoop dat de "drukte" hier blijft. En als het nieuwe forum af is (wanneer is dat eigenlijk..) dan moet het nog beter worden denk ik, want dan kunnen we hier ook weer foto's plaatsen en ook heel fijn als de topics waar het meest op wordt gereageerd dan weer bovenaan komen te staan.

Dus allemaal gezellig mee blijven kletsen...haha.

Groetjes, Bianca

O ja, nog even een tip voor de mama's die wat misschien wat minder actief schrijven omdat ze soms een punthoofd krijgen, omdat dit forum niet altijd goed werkt (tekst kwijt enzo....).
Als ik mijn tekst getikt heb, doe ik voor ik op de "verstuur" knop klik, altijd mijn tekst selecteren en dan kopieren.
Als de site dan weer even niet mee werkt, hoef je niet je hele verhaal op nieuw te tikken, maar kun je gewoon plakken....

Hoi hoi,

Ook ik vind het heel leuk om hier te kletsen.... Lekker iedereen ervaringen lezen en soms hulp vragen/geven.

Ik vind het ook leuk dat ik al een paar meiden (en kids) heb ontmoet!

Liefs Irene

Ik denk dat op de andere mamaclubs er veel vrouwen zijn afgehaakt met het nieuwe forum. Ik vind het heel fijn dat het niet hier gebeurd is. Het is altijd fijn om een plek te hebben waar je (al dan niet) annoniem je verhaal kwijt kunt.
Met mijn oudste is het verwaterd toen de kindjes twee werden en de mamaclub opgeheven werd. Dat is zo jammer. Ik hoop dat ze voorjaar 08 lekker laten bestaan en niet verwijderen in het voorjaar van 2010.

ik vind het ook wel gezellig...ook al kom ik hier niet meer zo vaak. Ik krijg inderdaad een punthoofd van dit stomme forum. Die tip met kopieren doe ik idd ook altijd. Alleen worden heel vaak mijn berichten niet geplaatst (ook al doe ik het wel 10x opnieuw verzenden).
Ik hoop dat het nieuwe forum snel klaar is en dat we gezellig blijven kletsen!

Hey,

Het is inderdaad gezellig en er doen nog een hoop meiden mee vanaf het begin zeg maar.
Alleen dat forum inderdaad zo irritant ik kopieer ook altijd mijn tekst.
Ik hoop dat we snel weer foto's kunnen plaatsen want dat mis ik wel.

Liefs Zonnetje

ik vind het ook een gezellig forum..haha ja met de meeste zijn we al aan het kletsen van het zwangerforum.ik denk dat wij een van de leukste forums hebben,ook omdat sommige waaronder ikzelf,al andere mama s heb mogen ontmoeten.groetjes,karin

heyhey

ik ben er dus 1 die echt a; vanaf t begin mee draait :D
eerst t zwanger zijn forum toen t bevallen forum,. daarna t feb forum en nu t voorjaar forum.
lees nog altijd elke dag meerdere malen met plezier mee hier.

ja, ook ik vind dit een vervelend forum, maar moet zeggen dat ik er nu steeds meer aan begin te wennen.
alleen wel nog steeds erg jammer dat we niet eens kunnen foto domino-en of rondje foto's doen :D
maar goed, we wachten gewoon t nieuwe forum af, die als t goed is snel komt.
(herfst zeiden ze toch?? nou, dat is het :p)

jullie zijn voorlopig nog niet van me af hoor hshahaha veelste gezellig hier :D

liefs, do

Terug
Bovenaan