Leuk hoor!

ook ik vind het hier echt supergezellig en heb vaak echt wat aan jullie tips en zo en zo als ik effe weer een diepe dip heb, dat ik hier af kan reageren en iedereen wil 'luisteren' vind ik ook echt heel lief.
Ook al ken ik jullie meiden niet in het echt, jullie waardeer ik echt!

Ik hoop ook dat het nieuwe forum er heeeel snel komt.
@do ze zeiden hiernaast bij die vraagballonnetjes eind van de zomer... maar bij mij is het al herfst, hihi
dus hoop dat het er snel komt,

Liefs Marina

Ik ben ook nog zo'n mama die vanaf het begin mee kletst. Niet altijd even actief, want met dit nieuwe forum heb ik daar niet altijd zin in. Maar ik lees wel altijd even mee.

Ik vind het erg fijn om soms mijn ei even kwijt te kunnen of gewoon even gezellig te kletsen. Ben ook blij dat sommige dingen bij anderen ook herkenbaar zijn. Hier is er altijd wel iemand die naar je 'luistert', met je meedenkt en je tips geeft.
Dus ik blijf nog even.

Groetjes Anne

Hoi,

Ook ik vind het leuk om zo te kunnen kletsen met andere moeders en af en toe eens je hart kan luchten en zolang wij schrijven heffen ze deze mamaclub ook niet op hoor!
Dus ik hoop ook dat iedereen blijft reageren!!
Het is fijn om ideeen te kunnen uitwisselen of om tips te krijgen als je even niet weet hoe of wat!
En herfst is het wel ja,,brrr

Gr MJ

Hier ook iemand die vanaf het begin al mee kletst.
De ene keer wat actiever dan de andere keer, maar vaak lees ik alle topics wel even.
Sommigen hebben elkaar indd al ontmoet. Helaas kon ik daar iedere keer niet bij zijn. Maar ik blijf het nog steeds leuk en gezellig om hier te lezen en te kletsen. Je ziet best wel veel herkenning met dingen.
Ik hoop dat dit nog lang blijft het forum.

Liefs marielle mv Yordi en 16+3 weken zwanger van ons 2e wondertje

Terug
Bovenaan