Leuk nieuws

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hopelijk gaat alles goed en heb je straks een goede bevalling.
Zowel mijn zwangerschap als mijn bevalling was bij de 2e zo veel beter! hopelijk geldt dat ook voor jou!

geniet van je zwangerschap

Hey Gefeliciteerd!

Ik hoop dat je een fijne zwengerschap en dit keer een makkelijke bevalling hebt.

Ik ben inmiddels 32 weken zwanger van de tweede. En het is inderdaad anders. Ik ben veel relexter! Alles is minder spannend omdat ik het al eens mee heb gemaakt. En ik voel me over het algemeen prima. Ik was Alleen wat meer misselijk in het begin en nu wat meer last van mijn bekken dan de vorige keer.
Ach en hoe de bevalling verloopt zie ik over een paar weken wel weer...

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ontzettend leuk nieuws wat je hier inderdaad al kunt laten weten.. :)
Geniet ervan, vertrouw op je lichaam. Alle zwangerschappen/bevallingen zijn verschillend van elkaar, probeer je hier niet te druk over te maken.
Geniet van deze spannende tijd!
Liefs

Dank voor alle lieve reacties. Tot nu toe voel ik me i.i.g. heel anders dan tijdens de eerste zw.schap. Toen was ik 16 weken kotsmisselijk, nu helemaal niet. Ben nu alleen emotioneel wat wiebeliger (beetje down, energieloos). Wie weet, dit keer een meisje?

Haai Heppy,

Ja ik begin aan het idee te wennen, gelukkig. Maar goed, heel veel vertrouwen in mezelf/mijn lijf heb ik gewoon niet en dat vind ik nogal irritant.

Liefs!

Terug
Bovenaan