Leuk om te krijgen..

van familie hebben we al de kado's gehad, wippertje/badje/box/maxicosi... dus dat was leuk om te vragen.

Tja hoe breng je dat bij de visite wat je wilt?
Ik vind het het goed hoor zo een lijstje, ik zit daar ook mee ..
Wij krijgen een meid, en wij zijn niet echt gek op roze roze...

hoe doen en deden jullie dat??

Ik dacht toe ik het kreeg, er nooit wat mee te gaan doen; maar wat pronkt hier op de kast, een etos hand/voet afdrukje. Heb hem gemaakt toen onze kleine 4 maanden was, en is echt heel waardevol!
Verder heb ik een uitgesproken smaak wat kleding betreft, dat krijg ik daarom liever niet van andere, wel leuk; cadeaubonnen, eerste speeltjes, etc

omdat ik mijn 4e kindje verwacht, had ik veel babyspullen al. Ik krijg van mijn moeder een Lodger Bunker, zo'n heerlijke wikkeldeken die je ook als voetenzak in de wagen kan gebruiken. Ik vond ze zo leuk, maar ook erg prijzig, echt iets wat je niet meer nieuw gaat aanschaffen voor een (waarschijnlijk) laatste kindje. Toen zei mijn moeder dat ik hem van haar zou krijgen, als kado voor de baby, ik vind het echt super!!

Wij zaten inderdaad ook van hoe gaan we dit brengen naar de familie toe he wat we willen hebben als kraamcadeautje want niet iedereen waardeert dit ook.

We willen een appart kaartje bij het geboortekaartje voegen met daarop een link van een website, we hebben daarop zelf een verlanglijstje gemaakt, en zo kunnen mensen bekijken wat we erg leuk vinden om te krijgen maar het is en blijft vrijblijvend. Ben benieuwd of er mensen naar gaan kijken, maar goed dat merken we snel genoeg haha!

Wij krijgen ook een meisje en net wat je zegt echt dat roze roze spul is ook niks voor ons, en met kleding ook een best moeilijke smaak dus vandaar dat we onze 'kledingstijl' er ook wel bij vermeld hebben! En we hebben zowel goedkope dingetjes als dure dingen op het lijstje vermeld zodat iedereen iets kan vinden!
Alleen we versturen iets van 50 kaartjes, maar zoveel cadeautjes kan ik niet bedenken.. dat is wel het moeilijke!

Nou meiden in iedergeval bedankt voor jullie tips, nog meer tips zijn welkom!!!
Groetjes Maaike
32 + 6 weken.

hallo,

Maaike ik vind het wel een leuk idee van jou
maar ben je niet bang dat als er 50 mensen naar dezelfde website gaan dat je dan van bv 10 mensen hetzelfde krijgt ??

Groetjes Rebecca ( 23.4 weken )

Hej!
Nou we hebben een lijstje waarvan de produkten die aangeschaft zijn afgestreept kunnen worden, dus we zullen de mensen wel even op het hart drukken dat ze dit ook daadwerkelijk doen omdat we anders inderdaad 10x hetzelfde krijgen!
Groetjes maaike

Hoi dames,

Ik weet niet of jullie er van houden. Maar op www.kleinezebra.com heb je super leuke dingetjes in allerlei prijsklasses en je kan daar een geboorte lijst samenstellen. Als je dan de site op je geboorte kaartje zet dan kunnen mensen daar uit kiezen.
Of als ze er niets uit kiezen weten ze in ieder geval wat voor smaak je ongeveer hebt.

Liefs Jen

Hoi maaike

Ik had het er vandaag over met mijn man,
wij krijgen liever geen kleren en speelgoed.
Zei m'n man voor de grap; vraag maar pampers in alle maten,
hahahhhaha moest er erg om lachen,
tja je blijft die voorlopig nodig hebben, net als luierdoekjes;;
ik zou het niet zo snel vragen, maar manlief was er behoorlijk serieus over hihi; oeps...

Terug
Bovenaan