A Anoniem Guest feb 19, 2008 #26 Even tussendoor: is die verkouden oester geen hoester? Groetjes, Karin PS: Over het andere raadseltjje denk ik nog even na....
Even tussendoor: is die verkouden oester geen hoester? Groetjes, Karin PS: Over het andere raadseltjje denk ik nog even na....
A Anoniem Guest feb 19, 2008 #27 Moonpoontje, wij dachten aan een theezakje?? Het begint met een K en eindigt met de T en er kan een worst in. Ps: het is niet vies
Moonpoontje, wij dachten aan een theezakje?? Het begint met een K en eindigt met de T en er kan een worst in. Ps: het is niet vies
A Anoniem Guest feb 19, 2008 #28 hoester is goed en theezakje ook...... ehm..... knakworstautomaat......?
A Anoniem Guest feb 19, 2008 #31 ik weet ook een leuke. het is rood met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon. groetjes
ik weet ook een leuke. het is rood met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon. groetjes
A Anoniem Guest feb 19, 2008 #32 hahaa, Nou, bij deze heb ik echt werkelijk geen idee...Ben razend benieuwd wat het is.