Leuk spelletje

op vakantie!

ik vind vakantie vele malen relaxter dan kerstmis. maar afgelopen kerst, met de bolle buik onder de boom was toch ook wel heel erg speciaal! zwijmel zwijmel....

jongetje of een meisje ?

Poeh.......die is echt niet te doen. Ik heb een jongetje, en dat is leuk. Dus daar kies ik dan maar voor voor!

Ik heb ff geen inspiratie...uhmm ,ok deze:
Mooi weer de Leeuw of lama's?

jongetje!!!!!
mijn kleine zoontje!!!!!

leugentje om bestwil of super eerlijk?

net te gelijk!

ik ga voor de lama s

en nog een keer de keus legentje om bestwil of eerlijkheid duurt het langst?

Niemand zal ooit aan leugentjes ontkomen. Soms heb je niet eens door dat het leugentjes zijn. Soms noem je dat geen leugen maar tact.

maar in zijn algemeenheid blijf ik het liefst dicht bij mezelf en ga ik voor eerlijkheid duurt het langst.

Mantelpak of broekpak

mantelpak,

ik draag nooit broeken!

fietsen of wandelen met je kleintje?

daar zijn berend en ik het nog niet helemaal over eens. Hij vindt wandelen erg leuk, aan het fietsen moet hij nog wennen. Maar fietsen vind ik weer erg leuk, dus ik kies voor fietsen!

wat is een handige plek voor boodschappenlijstjes?

op je hand schrijven of briefjes aan de koelkast plakken/ in je portemonnaie etc.

(ik ben vooral op zoek naar een handige tip hier, want ben zo vergeetachtig dat ik de boodschappenbriefjes vergeet, en zonder briefje weet ik niet wat ik kopen moet....!

Op de koelkast of op je hamd. Want als t niet n t zicht is vergeet je weer dat je een lijstje had gemaakt (hier spreekt een ervaringsexpert). Dus de portemonnaie valt af. En omdat t na een regenbui op je hand niet meer te lezen is zou ik zeggen de koelkastdeur!

Meer tips heb ik helaas niet.
Ik ga nog ff door met huishoudelijke vragen:
1 x in de week alles wassen (maandag wasdag) of de hle week door een beetje?

Terug
Bovenaan