Leuk "traktatie" idee voor kraamvisite...

Superleuk!

Dus je kunt de soesjes dan gewoon weer in de vriezer stoppen en eruit halen een uurtje (?) voordat de visite komt?

Ik had bij de bakker ook al geboortechocoladefuguurtjes gekocht, maar die zijn reteduur.

haha ja klopt.. ook heel leuk wat bij de bakker te koop is. Maar binnen een half uurtje heb je een superleuke traktatie.. vind ik.

Ja inderdaad een uurtje voor de visite komt de soesjes weer uit de diepvries. En zodra de chocolade wat harder is geworden tijdens het maken, direct weer invriezen.. niet half laten ontdooien zegmaar. Zo doe ik het in ieder geval.

Lange vingers heb ik ook wel is gedaan.. dat deed ik geloof ik met boter. Ik vind het net wat meer werk.. het is makkelijk om gewoon ff zo'n soesje in de chocolade te deppen.. en klaar is kees! O ja en errug lekker........... ( - ;
Succes!

Ik ga ook o.a. voor de soesjes met chocola en muisjes. Aangezien mijn zus het wel leuk vind om te bakken en doen gaat die ook nog lange vingers,en chocoladeflikken met chocola en muisjes maken. En cakejes met roze of blauwe chocola erbovenop (kleurstof) en daar bijpassende versierseltjes bij. Dat heeft ze voor mijn babyshower ook gedaan en dat zag er allemaal zo onwijs leuk uit (toen lag het nog in roze en blauw, straks wordt het natuurlijk 1 kleur:)).

ik had bij mijn 1e kraamparty ook soesjes gemaakt en die vielen goed in de smaak.mijn dochter wil geen soesjes of beschuit uitdelen want dat lust ze niet.dus voor school heb ik sate prikkers met een roze vlaggetje gemaakt.daar rijg ik roze en witte marsmellows op en versier een stuk piepschuim waar ik ze dan in kan prikken.

Leuk idee! Ik heb alleen niet zo'n grote vriezer, dus bij mij word het gewoon beschuit met roze muisjes denk, lekker standaard...:S;)
En voor de psz ben ik nog wat aan het verzinnen. Dacht er aan om van wc rolletjes tasjes te maken met leuk papier en daarin zakjes met roze spekjes te doen.
Ook wel erg saai denk, maar ja.. Ben niet zo creatief verder;)

Terug
Bovenaan