Leuk voor papa

Nee het gaat niet over vaderdag,,haha

De hele week was ons meisje al ver aan het omhellen als ze op haar buik lag, ik zeg tegen mn man; zou zomaar eens kunnen dat ze 1dezer dagen over het kantelpunt heen gaat, nou vanmorgen was het zover, ze is van buik naar rug gerold,,net als ik even boodschappen ben doen,,haha vond het wel erg leuk voor mn man, meestal ben ik degene die de 1e keren meemaakt bij de kids omdat ik natuurlijk bijna 24/7 bij ze ben!
Ben eens benieuwd of ze het nu vaker gaat doen, hoeft niet natuurlijk!! Maar toch erg leuk!
Groetjes

Hee MJ!

Hier precies hetzelfde!
Was gisteren sporten en warempel deed hij het bij mijn man op het speelkleed!
Straks weer spelen, dus ben benieuwd of het nog vers in het geheugen ligt voor mama ;-)

Het ziet er enorm komisch uit schijnbaar; hij strekt z'n linkerarm als een ballerina en laat zich kiepen hihihi
Kan niet wachten!

xxx

Hai,
Wat grappig, maar wel erg leuk voor de papa´s,,haha
Ik heb het natuurlijk al vaker gezien bij de jongens, maar toch blijft dat heel speciaal al die eerste keren!
Hopelijk gunnen onze kindjes de mama´s ook wat plezier ;-)

Goh.... Tim is niet zo snel daarmee. Die vind het allemaal wel makkelijk en prima zoals het nu gaat. Hij heeft pas net zijn handjes ontdekt en kan nu iets pakken wat je voor hem houdt. Hij is nu 14 weken, maar goed, natuurlijk wel ook 3 weken te vroeg geboren. Denk dat dat ook wel meespeelt. Zijn grote broer was trouwens ook nergens heel snel mee (alleen met tanden krijgen) en dat is hij nu, 5 jaar later, nog steeds niet, ha ha ha!

ik vind jullie kindjes ook allemaal wel erg snel, mijn dochter vind het ook allemaal wel best. Ze is vandaag precies 11 weken, maar zij ligt echt alleen nog op haar rug en zie haar ook nog niet zo snel draaien. Hoe oud zijn jullie kindjes?

Hier wordt ook echt nog niet gerold. Hij ligt voornamelijk op zijn rug en als we oefeningen doen ligt hij een poosje op zijn buik. Hij heeft ook echt de intentie nog niet. Maar hij is nu ook pas 9 weken.

omrollen is hier ook niet echt van toe passing. wel trekt pascal zijn knietjes op als hij op de buik ligt. en dan is t oppassen want hij gooit zich met kracht naar voren. net een kikkertje, hihi.
inderdaad leuk voor de papa's. ik maak me nu al druk dat ik de eerste woordjes ga missen omdat ik aan t werk ben en de kleine bij de oppas. nou, die primeur gun ik de oppas niet hoor. hoe lief ze ook zijn.

knuf
smooty

Terug
Bovenaan