Leuk voor papa

Jorn rolt ook niet hoor. maakt ook geen aanstalten... hij is dan ook nog maar 9 weken. als ie op zijn zij ligt rolt ie wel naar de buik of rug. maar verder....... hahaha

Idd leuk voor de pappa's.... mijn vriend kreeg het eerste schaterlachje.... dus wil ik de volgende primeur haha :D:D

neh... dat was maar een grapje... zou het alleen niet leuk vinden als hij straks eerst heit zegt ipv mem.

Joël is nu 8 weken maar lacht nog niet eens echt bewust, alleen in zn slaapje of in de box als soort van zenuwtrekje... pfff laat staan omrollen.

We zijn druk bezig hihi met lachen en contact maken in de hoop dat hij terug gaat prrr brrr ggghhh....hihi

Ben benieuwd wanneer hij dat echt bewust gaat doen,
Liefs Marina

@anna, wat is heit en mem?
@geeltje, ik geloof niet dat ze al echt bewust doet, daar is ze echt wat jong voor (12wk) maar het is trouwens wel goed om je dochtertje al af en toe op de buik te leggen, zo oefenen ze de nek/rugspieren en rollen gaat bijna altijd eerst van buik naar rug!

antonio maakt daar ook nog geen enkele beweging toe hoor had van de week wel toen ik om 6 uur ging voeden een speeltje in zijn hand. leuk hoor die 1ste keer momenten

Terug
Bovenaan