leuk vragenlijstje

A

Anoniem

Guest
Gejat van een ander forum maar vond het wel een goed idee.

Beantwoord volgende vragen nu je een kindje hebt gekregen.
1. Wat vond je het allerleukst?
2. Wat vond je echt verschrikkelijk?
3. Wat vond je tegenvallen of had je niet vewacht?
4. Wat is er veranderd?

Vind het wel leuk om van iedereen te lezen wat ze ervan denken.

Groetjes
Inge

Zal hem uiteraard zelf ook even invullen.

De reacties die je krijgt als je even weg bent geweest of als je 's ochtends op het kamertje komt. Wij krijgen altijd meteen een grote lach. Dan smelt je helemaal weg.
               De postnatale depressie die ik heb. Verder valt alles eigenlijk mee. Maaike is ontzettend makkelijk
               Ik had niet verwacht dat ik zo zou twijfelen en aarzelen bij alles dat er moet gebeuren of bij elke verandering
4. Wat is er veranderd?
               Uiteraard kunnen we nu niet zo makkelijk meer gewoon even weg of een weekendje weg. Alles moet je nu plannen. Maar dat hadden we van te voren wel verwacht maar is toch in de praktijk wel weer erg lastig.

Groetjes
Inge

Beantwoord volgende vragen nu je een kindje hebt gekregen.
1. Wat vond je het allerleukst? ik VIND nog steeds het allerleukste dat je kind zo op jou kan lijken. Ook vind ik net als mijn voorgangster het erg leuk als je sochtends dat kamertje op komt, dat is echt een TOP GELUK moment.
2. Wat vond je echt verschrikkelijk? De bevalling!! Maar ja dat lijkt me logisch. verder gaat het me goed af denk ik.....
3. Wat vond je tegenvallen of had je niet vewacht? Ik had niet verwacht dat ik zo toegeeflijk zou zijn. Dacht echt dat ik strenger zou zijn en mijn vriend toegeeflijk, maar het is echt andersom hoor!!
4. Wat is er veranderd? Net als mijn voorgangster vind ik idd het meest veranderd de spontaniteit van weggaan, uit eten gaan e.d. maar goed we passen ons in en we komen nog steeds niets te kort!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Als Marissa 's ochtends wakker is en papa is al naar het werk dan mag ze nog een paar uur bij mij in het grote bed slapen. We slapen dan hand in hand, erg lief en gezellig
De 5 dagen ziekenhuis na de keizersnee waren echt verschrikkelijk. Ik had de meest verschrikkelijke mensen op mijn kamer en elke avond afscheid nemen van papa viel voor ons niet mee.
De nachtelijke voedingen en slapeloze nachten in het begin vielen me erg tegen. Als Marissa dan huilde wist ik ook echt niet wat er was. Ik wist wel dat er gebroken nachten zouden zijn, maar als je er midden in zit valt dat vies tegen
4. Wat is er veranderd?
Marissa is het belangrijkst in mijn leven. Dingen die we hiervoor erg belangrijk vonden blijk je nu vol liefde voor haar op te geven. Zo zijn mijn man en ik erg fanatieke PSV fans, ik heb altijd gezegd dat we de wedstrijden nooit op zouden geven. maar nu zitten we gezellig thuis met zijn 3en voor Tele 2 de wedstrijden te kijken. We hebben overigens voor volgend seizoen wel 3 seizoenskaarten aangevraagd zodat ze af en toe mee kan naar het stadion.

Haar zien groeien, zwemmen met haar, eigenlijk gewoon als ik zie dat ze aan het genieten is, geweldig. Dat maakt mij ook echt blij.
Ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen en is nu nog steeds niet gezond. Dat vind ik echt verschrikkelijk.
De gebroken nachten. Nu na negen maanden slaapt ze nog niet door. Sterker nog, ik ben blij als ik er maar 2 keer uit hoef op een nacht, want vaak is het ook 6 keer of nog meer. Dit heeft ook met haar lichamelijke gezondheid te maken, dus kan ik er ook niet veel aan doen. Maar dit breekt echt op.
4. Wat is er veranderd?
Als eerste aan mijn dochter denken, je leven rondom haar inplannen. Blij uit mijn werk naar huis gaan, omdat ze er is.

Ik heb 9 maanden borstvoeding gegeven.Bij beide jongens is dat niet gelukt,maar het ging nu gewoon vanzelf.
De bevalling was de ergste van allemaal(3 stuks)
De hoeveelheid extra huishoudelijk werk.
Even een boodschapje doen is met alle drie de kinderen een wereldreis.
4. Wat is er veranderd?
We zijn met deze kleine meid echt een gezinnetje geworden.

Zo dat waren wel vragen waar ik over na moest denken,maar ik geloof dat het zo wel duidelijk is.

Groetjes Jessica

Dat mijn man meteen verliefd was op Feline.

De bevalling....

Het herstel viel tegen en duurde langer dan verwacht.

4. Wat is er veranderd?
De relatie met mijn man heeft zich nog meer verdiept, zeker omdat we beide zo veel van Feline houden!

1

. Wat vond je het allerleukst?

Dat Sven zo'n mooi mannetje is. Hij heeft echt de beste genen van mij en zijn papa uitgekozen! En dat buitenstaanders dan ook zo spontaan zeggen wat een mooi kindje wij hebben.....

Het feit dat Sven nog steeds niet doorslaapt.

Dat een kindje soms je relatie erg op de proef kan stellen omdat je allebei weer een heel andere rol erbij krijgt. Nu ben ik niet meer alleen partner van Richard maar ook mama van Sven en dat levert soms nog best wel eens wat frustraties op.

4. Wat is er veranderd?
Alles.........

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan