leuk vragenlijstje

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

1 . Wat vond je het allerleukst?  
de grote glimlach en   herkenning als anouk ons ziet,de hele verzorging en opvoeding.dat iedereen zegt wat een schatje om te zien.enz enz.......

2. Wat vond je echt verschrikkelijk?
in het begin het grote gemis van mijn werk.

3. Wat vond je tegenvallen of had je niet vewacht?
hier kan ik zo 123 niks op bedenken,ik had niet verwacht dat het zo,n grote impact op je leven zou hebben,het hebben van een kleintje.maar dat er iets tegenvalt...nee.

4. Wat is er verandert?
ons hele leven!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

quote: mama van anouk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 08:58:20'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

1 . Wat vond je het allerleukst?  
de grote glimlach en   herkenning als anouk ons ziet,de hele verzorging en opvoeding.dat iedereen zegt wat een schatje om te zien.enz enz.......

in het begin het grote gemis van mijn werk.

hier kan ik zo 123 niks op bedenken,ik had niet verwacht dat het zo,n grote impact op je leven zou hebben,het hebben van een kleintje.maar dat er iets tegenvalt...nee.

4. Wat is er verandert?
ons hele leven!

Groetjes petra

sorry er is iets fout gegaan,had de tekst van mijn voorgangster gekopieerd,dus bij de bovenste staat de naam verkeerd.

1. Wat vond je het allerleukst?
Dat het elke dag leuker wordt!!!!! Vanaf dag 1 ben ik verliefd en  het wordt alleen  nog maar meer...dan klapt ze in haar handjes, dan geeft ze kusjes weg, dan zwaait ze etc....
Slapenloze nachten.... Ook Jennifer slaapt nog niet door.
Dat ik elke avond om half 10 zo moe ben en dat ik dan al naar bed ga. Het sexleven van  mijn vent en mij  is hierdoor ook echt drastisch veranderd....
4. Wat is er veranderd?
Heel veel!! Je prioriteiten zijn veranderd, eerst Jennifer dan de rest....

1. Wat vond je het allerleukst?
De verbazing van broer Mike toen hij 's ochtends ineens een broertje in het bedje zag liggen. En het doet me zo goed dat Mike en Brian vanaf dag 1 écht dol zijn op elkaar en elkaar echt vermaken Geweldig!!!
Verschrikkelijk wil ik niet zeggen. maar het heeft wel zijn inpack gehad dat ik binnen 90 min ben bevallen (vanaf de 1e wee) en vervolgens 5 dagen naweeen heb gehad.
Velen hadden me gewaarschuwd van, een 2e is wel zwaar hoor, nou ik vind het 100% meevallen. Het is helemaal aan jezelf denk ik! Vandaag niet dan morgen wel!
4. Wat is er veranderd?
Met de komst van Brian niet zoveel, wij waren er met mike al aan  gewend dat het gaan en staan niet meer zo spontaan zou zijn   in het begin al is onze ervaring dat je met een 2e daar toch weer anders mee omgaat als met de 1e.

groetjes,Achnita

Terug
Bovenaan