Leuk weggevertje voor verjaardag?

Hallo dames,

Tis even afwachten of ik weer gesensureerd word wegens reclame  maaaaar... ik ben geinspireerd door een aantal mensen hier eens gaan kijken wat ik leuk zou vinden voor de 2e verjaardag van Mette. We zijn helemaal niet van de themafeestjes maar we er willen natuurlijk wel wat bijzonders van maken. Ik ga de uitnodigingen bestellen bij www.gabbies.nl Daar komen ook de geboorteboeken van de kids vandaan en die zijn erg stoer. Ze hebben daar ook snoepzakjes maar ik vind dit ook leuk: www.bliks.nl Wat vinden jullie?
We hebben roze polkadots stoffen slingers en ik denk dat ik een stapel muffins ga bakken en die lekker meisjesachtig ga versieren. Bij de AH hier hebben ze niet veel soorten versiersels voor de cakejes. Hebben jullie een tip mbt wat voor een soort winkels dit ook verkopen?

Voor diegenen die wel van de themafeestjes zijn. Deze linkjes kwam ik tegen:
celebrationbox.nl en sistersinwonderland.nl

gr.Ing
ps wat geven jullie de kids voor de 2e verjaardag? Wij vinden het best moeilijk. Een driewieler heeft Mette al.

en oja...voor de prinsesjes onder ons:
www.engeltjesendraken.nl en dan naar alles van prinses Lilifee
(Linda van Lilifee heb je ook een pucky driewieler. Je weet wel die roze die je mooi vond)

hoi hoi

leuk ga straks ff neuzen of die site's
schrijf ze wel ff op voordat het topic gesloten gaat worden

kadootje?? uhh een glijbaan misschien?? of een speelhuisje??

wij wilde dit ook voor Ryan kopen maar Ryan kreeg vanmijn lieve vriendin een speelhuisje en gister hebben we een glijbaan gekocht .

of misschein zo'n school/teken/krijt/letter bord als je snapt wat ik bedoel??

nou succes er mee en gelukkig heb je nog ff

groetjes xx moekje

bedankt voor de tips!!!
Je hebt veel dingen die je kunt gaan doen met een verjaardag,Wat ik ga doen weet ik nog niet zeker.

Versierssels heb je bij super de boer!! daar vond ik redelijk veel keus, voor het versieren van cakejes, of je moet hema proberen, die hebben ook altijd vanalles.

Groetjes Linda

Leuk he...zo'n 2e verjaardag!
Ik haal de versiersels gewoon bij de warme bakker. Gewoon ff lief aankijken...
Stoffen slingers zijn ook binnen!
Heb badspeeltjes bij de hema gekocht, voor in de uit-deelzakjes.
Ik twijfel tussen een houten loopfiets ( zo een, ter voorbereiding op het echte fietsen) of houten fornuisje! Maar een houte trein rails is ook wel erg leuk...
Moeilijk... nog 2 maandjes om na te denken!

Haai,

Ik vind een fornuisje echt ubercool! Mette heeft voor haar 1e verjaardag een wheelybug loopfiets gekregen en via mp hebben we pas een puky driewieler met duwstang gekocht omdat ze hier al aan toe was en niet pas in juni. Een fornuisje vind ik ook echt een goed idee alleen...ondanks dat we best een groot huis hebben weet ik ff niet waar ik dat kwijt moet. Misschien als straks de box eruit kan maargoed haar broertje is pas 9 weken... Waar zet jij het fornuisje neer mocht je hiervoor gaan?

Ik heb trouwens een erg leuke site gevonden voor versierseltjes. Kleine paddestoeltjes enz. http://www.deleukstetaartenshop.nl

Leuk he de shop van de leukste taarten. Ik ben daar al sinds 2005 actief op het forum en heb vorige week weer voor geloof ik 200 euro spullen besteld.

Enne fornuisje is erg leuk, hebben voor noa een keukentje voor sinterklaas gekocht maar die was niet echt Noa en Levi proof. Uitkijken voor een nieuwe dus,bij de kinderfysio bij ons staat zo'n leuke... Je moet trouwens welecht naar de maten kijken hoor, want dan lijkt iets onwijs leuk maar dan is het superklein.

groetjes chimene

ps heb trouwens ook 10 paar schoenen besteld op de site die jij had doorgegeven

Terug
Bovenaan