Leuk zo'n werkgever...

Ik kom vanaaf op werk zie ik dat het nieuwe rooster van maart uit is. Tot 7 maart ingepland daarna alles blanco... Dus of mijn contract niet verlengd (loopt tot die tijd) of ze weten niet welke diensten ze moeten geven. Briefje in postvak van mijn teamleider gedaan met allemaal vragen. Helaas is ze er niet in het weekend... Pff leuke manier om er evt achter te komen dat je op straat staat.

Zo lekker ! Weten ze op je werk van je zwangerschap? Mijn contract loopt 1 feb af.... Heb nog niks verteld maar ben bijna 12 wk dus wil het we doen vandaag of morgen. Proberen maar om het netjes af te handelen. Maar dat ze je contract niet verlengen zou toch niet kunnen ze moeten je toch 2 mnd vtv laten weten dat je iets nws kunt zoeken? Bij mij is dit een mnd dus ik zou "veilig"zijn, maar ja je weet het niet he..

kijk eens op de site van uwv, misschien kun je daar meer info vinden
succes ermee in ieder geval
Ik had hetzelfde bij de oudste, maar mijn contract is toen gewoon overgegaan in een vast.
Hoop dat dat voor jou ook zo zal zijn
groetjes

fijn inderdaad....bij mij wordt het ook nog wat. Mijn contract loopt ook 1 feb af, maar ik heb een deel vast en deel jaarcontract. Maar ze moeten we wettelijk gezien nu een vast contact aanbieden, maar ik heb er toch mijn twijfels over.

Echt he, kunnen ze niet gewoon duidelijk en op tijd communiceren?! Dan weten we waar we aan toe zijn!

Sorry voor dubbele posts rot telefoon...Ze weten dat ik di 14 weken ben. Maar goed ze deden al moeilijk toen ik 4 weken terug me ziek meldde ivm hevig overgeven en ik rust moest houden. Zag het wel aankomen. Maar manier waarop is echt diep triest.

dat is wel een rotmanier zeg maar ze mogen het wel ze mogen je het zelfs een dag van te voren laten weten het contract loopt gewoon af hebben ze toen bij mijn vriend ook gedaan kwam werken contract liep de dag er na af vertelde ze die dag gewoon dat hij niet terug hoefde komen

dat is wel een rotmanier zeg maar ze mogen het wel ze mogen je het zelfs een dag van te voren laten weten het contract loopt gewoon af hebben ze toen bij mijn vriend ook gedaan kwam werken contract liep de dag er na af vertelde ze die dag gewoon dat hij niet terug hoefde komen

Terug
Bovenaan