Leuk zo'n werkgever...

Ik heb net gebeld want wou niet tot woensdag in het ongewisse blijven. (ben paar daagjes vrij)
ze zei: iedereen die zijn contract afloopt in maart krijgt deze week een brief in zijn postvak voor een gesprek.
Ik zei zo: Had je dat niet beter kunnen doen voor het rooster uit kwam... Toen wist ze even niet meer wat ze moest zeggen en zei ze dat ik het gesprek maar gewoon moest afwachten. Dus weet ik nog niks meer dan van de week. pfffffffffffffffffffffff

pfff jakkes das niks niet fijn, nu maar hopen dat je blijven mag, maar je hebt wel gelijk wat dat rooster aangaat hoor. Die brieven had ze jullie voor het uitkomen van het rooster moeten geven

Ik hou me lekker positief. Als ze me ontslaan ga ik een thuisstudie volgen. Die duurt een half jaar. Bijna net zo lang als dat ik zwanger en bevallen thuis kan zitten. Dan na de zwangerschap met een frisse moet een nieuwe baan zoeken :p

Gesprek vind ergens volgende week plaats. Kreeg vandaag wel weer een vraag van mijn teamleidster: Kan je een zwangerschaps verklaring regelen bij de huisarts ivm verlof en of ik nog voorjaars vakantie wou opnemen.
Dat zijn opzich wel positieve vragen die niet duiden op ontslag... Kunnen ze niet is een keer duidelijkheid geven en zeggen: je mag blijven of je mag vertrekken...

Dat zijn inderdaad wel positieve vragen! Ik ben deze week naar mijn personeels manager gegaan en die heeft mij vertelt dat ik mag blijven en zelfs een vast contract en salarisverhoging (moet) krijg(en) omdat ik nu een bepaalde tijd een functie vervul. Jeah!!!

Ik hoop ook dat jij zulk goed nieuws krijgt!!

Terug
Bovenaan