Leuke anekdotes

Mijn zoontje van bijna 7 zei vorige week. 'mama, nu zakken ze er echt bijna uit he'?
Hij is zo heerlijk zorgzaam, echt heel lief. Hij helpt ook met de wasmanden naar beneden tillen en zo nog een paar karweitjes.
en zoontje van bijna 3 denkt ook dat de babys in m'n borsten zitten, erg grappig hoor
dochtertje van 5 zegt en vraagt heel weinig, maar is ook wel lief, alleen niet echt behulpzaam.

Ik werk met verstandelijk gehandicapte jongeren en zij kunnen ook echt grappig uit de hoek komen toen ze door hadden dat ik zwanger ben.
Bijvoorbeeld vragen zoals: Heeft jou baby al kleren aan? En kan hij al huilen? En wie gaat hem eruit halen, jij of de dokter (helaas moet ik toch echt zelf doen)
Neem je je baby eens mee als die eruit is, zodat we kunnen zien of het een jongen of meisje is? En deze is ook leuk: stil ik hoor je baby huilen...(jaja).

Ik heb me echt rot gelachen om die jongens.
Ze hebben natuurlijk ook de belevingswereld van een kind, dus ook wel logisch dat ze er op die manier op reageren.

Mijn zoontje van 3 was natuurlijk op de hoogte dat mama 2 baby's in haar buik had en na een tijdje wist hij ook dat het een broertje en een zusje waren. Maar het zusje had hij al weggegeven voordat ze überhaupt geboren was, namelijk aan oma! Hij zei tegen haar: 'Het zusje hoef ik niet, oma, die mag jij hebben!'

Nu ze er eenmaal zijn, mag niemand ze meer hebben, behalve hijzelf =)

Oja, en ze drinken uit mijn 'borstels'...

heb er ook 1:

werkte in de winkel en was een man met zijn zoontje aan het helpen. ik hoefde toen nog maar 2 dagen tot mijn verlof ( ben inmiddels al bevallen in april dus hoor hier eigenlijk niet ) egt dat zoontje tegen zijn vader "kijk pap zij mag wel met een voetbal rondlopen" nee zegt de vader zij krijgt een baby net als mama.. daar was zoonlief het dus niet mee eens want dat kon helemaal niet want mama haar buik was veel groter!!!!!

kinderen hihihi

succes dames..

Wat een superleuk topic..:D

Mijn vriend en ik waren laatst bij zijn broer en die heeft 2 kids..
Zegt ons nichtje van 3.. "waarom heb jij zo'n dikke buik?" dus haar moeder zegt.. "daar zit een baby in"
Nichtje;(best gepikeerd) "waarom doe jij dat baby'tje nou verstoppen onder je kleren..... haal hem er maar even onderuit" hahaha het is zo'n schatje..
Kon ik hem/haar er maar zo onderuit halen:p

en mijn oppaskindje van 5 jaar(ze heeft een handicap waardoor ze iets achterloopt en ook niet kan lopen behalve met een rollator) moest zelf de trap op klimmen van mij.. was ze het niet mee eens dus ik legde uit dat ik een baby in mijn buik had en dus niet meer goed kon tillen..
Zegt ze; "Kom er nu maar uit baby.. Mariska kan mij dan tillen.. nu vind ik het nie leuk meer!!" haha
Toen ze weer bijgedraaid was ging ze mijn buik(baby) weer aaien want was toch wel heel lief kindje in mijn buik:p

Haha.. heerlijk toch die kinderwijsheid..:D

Terug
Bovenaan