leuke baby kamer!!

hoi vraagje ik zit met een probleem ik ben op zoek naar een leuk item voor een baby kamer wie heeft leuke ideeen ?? ik had wel iets in gedachten maar mn man vindt t nix wie kan ons een handje helpen
zowel voor jongens als voor meisjes
 
We hebben een neutrale kleur behang met daarbij een rand van beertje het is een echte berenkamer. kijk anders eens op friezeframe.com. Die heeft erg leuk behang. succes
 
wij hebben een gele kamer met houten meubeltjes, daar kan je bijna alles mee combineren. Ik vind winnie de pooh leuk dus heb ik een lichtblauw hemeltje van winnie. Let alleen wel op dat het niet te veel van het goede wordt.
Je kunt ook naar grote baby winkels gaan en het daar een beetje afkijken.
succes hoop dat je er iets aan hebt!!
groetjes Moniek
 
Wij hebben konijntjes! Het begon met mijn verzameling van het konijntje felix en toen kwam mijn moeder nog met een grote kartonnen stampertje van Bambi. De kamer zelf houden wij vrij rustig (vloer geel marmoleum, behang geel) de spulletjes er om heen moeten de kleur er in brengen.
 
Wij hebben geen behang, de kamer is erg klein en ik ben bang dat het te druk wordt vandaar. Wel hebben we veel met knuffels gewerkt en we hebben alles met Lime-groen gecombineerd.

\groetjes Tanja
 
Wij hebben de babykamer 1 muur oranje gemaakt en de andere muren zachtgeel.
Met houten meubels erin is het een kamer voor jongens en meisjes. Als jullie kindje geboren is kun je er accesoires bijkopen waardoor het extra geaccentueerd wordt dat het een jongen of meisje is geworden. Bij een jongen zet je er bijvoorbeeld een vrachtwagen in, voor een meisje een grote pop ofzo.
Veel plezier met wat je ook besluit ervan te maken.....
 
wij hebben ook een jongen/meisje kamer. oranje met lime groen. de muur is blauwig, en de meubeltjes gewoon wit, met oranje handvatjes. verder hebben we bij de ikea een groot boomblad gekocht, dat is zeg maar het hemeltje...wij vinden een standaard hemeltje niet zo leuk nl.
verder hebben we een leuk mobieltje met allemaal libelle (allerlei kleurtjes) en een kapstokje van houten bloemen...het is eigenlijk een soort jungle/natuurkamertje.
groetjes...
 
Terug
Bovenaan