leuke banner.

Hoi Rowie,

Ik zal proberen het echt stapje voor stapje uit te leggen (bij mij lukte het ook pas na 7 keer proberen...)

1.Ga naar  de site van  baby-gaga.com/pregnancy.php  (Klik op tickers/pregnancy tickers als je niet meteen op die pagina komt.)
2. Vul achtereenvolgens in:
       a. due date (wanneer je baby komt dus)
       b. skin color van  baby (roze of bruin)
       c. background (kleur van de achtergrond)
       d. weekly text (development, over de groei, of 'humor')
3. Klik op 'get my ticker!' Je komt nu op de pagina "check out your new ticker!"
4. Klik naast "HTML use in email, webpages, MSN, & some forums" op "select & copy". De HTML zit nu op je clipboard.
5. Plak de HTML nu in een Word-document (rechtermuisknop of Ctrl+V) en bewaar dat document op een plek waar je 't makkelijk kunt vinden (bv. je Bureaublad) zodat je niet steeds zo'n nieuwe banner moet aanmaken.

Dan naar dit forum:
6. Typ je berichtje en laat de cursor onderaan staan
7. Klik op het linker groene bolletje; er verschijnt een extra venstertje
8. Plak de HTML (gekopieerd uit je Word bestand) op de plek waar nu nog "http://" staat. (Dat moet je dus eerst wissen!)
9. Klik in het extra venstertje op "Ok"
10. Bij mij verschijnen er altijd TWEE banners, en nog wat losse tekens. Wis de BOVENSTE banner.
11. Klik op "Plaats bericht"

Zo zou 't moeten lukken!
~Hilde

yyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeessssssssssss

het is gelukt wauw bedankt boor de
uitleg nu lukte het verdorie in 1 keer

HHHHHHHHHHIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHAAAAAAAAA

Graag gedaan hoor! Ik zat me zelf ook te ergeren dat ik 't niet voor elkaar kreeg, dus ik heb heel lang zitten prutsen tot 't eindelijk lukte... pfft. Blij dat ik iemand anders blij kon maken met mijn uitzoekwerk!!

~Hilde

Terug
Bovenaan