Leuke betaalbare jongenskleding?

Hoi meiden,

Ik zoek me een ongeluk om leuke  betaalbare jongenskleding te vinden! Vaak zijn de goedkopere kledingstukken zo druk met grote prints etc. en daar hou ik totaal niet van daarnaast vind ik het echt moeilijk om leuke jongenskleding te vinden voor meiden zie ik altijd genoeg leuke dingen!  Nu momenteel zie je hele lichte kleuren en mijn zoontje is rossig dus dat staat hem totaal niet, hij wordt er heel bleek van dus is het nog moeilijker om wat leuks te vinden. Vaak  zie ik leuke dingen van dure merken en dat heb ik er  dus niet voor over omdat hij er zo uit is. Waar kopen jullie de kleertjes voor jullie kleintjes?

Groetjes,

Puk    

Wij hebben hele leuke jongenskleding gekocht in de kringloopwinkel. Daar komen we regelmatig omdat we een krap budget hebben. Toch lopen we er prima bij want je kan daar echt prima slagen.

groetjes Ida

hoi,

Ik heb laatst een rompertje en maillot gekocht op www.rainbowbabies.nl
Daar hebben ze allemaal effen kleren in knalkleuren. (alle kleuren van de regenboog)
Niet zo hel duur. Bezorgkosten vallen erg mee en je mag wat niet goed is kosteloos terugsturen.
En nog een pluspuntje: een kleine procent van je aankoop gaat naar een goed doel.

groeten Elke

Hoi,

Ik  ben zelf een enorme wibra-fan. De kleren zijn niet duur en erg goed, kwa kwaliteit.  Verder halen wij ook veel bij 2e handswinkels/kringloop. Je hebt op internet ook heel veel 2e hands winkels, afgezien van marktplaats, waar je ook langs kan gaan. Vind ik zelf altijd wel fijn, want ik wil het altijd wel even zien.

Hier vind je een lijst met adressen. http://www.ouders.nl/lsnuff-1.htm

Groetjes, KT

Hoi,

Op www.babyplaats.nl heb je tweedehandskleding, maar er staan ook allemaal winkels op met nieuwe en betaalbare kleding. Je kunt het allemaal via internet bestellen als ik het goed bekeken heb.

Succes

Afhankelijk van je budget, zou je ook eens kunnen kijken bij Zeeman textiel, als het bijvoorbeeld uitverkoop is of bij de Hema. Zelfs bij C&A kun je lekker slagen als het bijvoorbeeld vlaggetjesweek is. Nogmaals, het is afhankelijk van je budget uiteraard, maar de tips die ik eerder las hier zijn ook erg goed!

Groetjes,
Mir

hoi hoi,

net zoals de anderen al zeiden:

ik ga meestal naar de zeeman,wibra,c&a(als er opruiming is)en ik koop veel bij de 2e handskledingwinkels hier in hengelo,verder hebben wij een terres des hommes en hier wil ik ook nog wel eens slagen...marktplaats is bij mij ook favoriet eigelijk!zolang het maar niet duur is,want aaron is er echt zo weer uit...heeft maat 80 overgeslagen,dag geld voor broeken,truien,shirts enz...

groetjes nienke...

Hoi meiden,

Bedankt voor alle tips daar kan ik wel even mee uit de voeten! Ik kocht in het begin ook veel bij de Wibra en Zeeman maar bij ons in het dorp zijn ze overgegaan op setjes en daar ben ik niet zo happy mee want Justin heeft van broeken vaak nog wel een maatje, soms zelfs 2 maatjes  kleiner dan van shirtjes en dan zijn setjes erg onhandig. Het is niet dat we krap bij kas zitten of zo maar ik schrik me soms echt helemaal lam van de prijzen bij speciale kinderkledingzaken en je kunt bijna alleen maar merken kopen en dat vind ik zo'n onzin want ze zijn er zo uit. Ik zelf vind het echt van de gekke om bijvoorbeeld tussen de € 30 en € 60 euro voor één shirtje of één broek te betalen, als ik nu al zie hoe Justin's kleertjes er aan het einde van de dag uitzien dan ga ik echt janken als hij duur spul zou dragen want ik ben best een pietlut en bovendien erg zuinig op spulletjes en kleding maar goed in ieder geval nogmaals  bedankt voor de tips!!!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan