Leuke betaalbare jongenskleding?

Ik heb geen idee waar je woont, maar ik kom uit Duitsland, net over de grens bij Emmen, net over de grens heb je KIK en Family, waar je voor een leuke prijs kunt slagen.
In Nederland is dat inderdaad de veel genoemde kringloop, al vond ik dat voor de kleine maatjes leuker dan nu de grote maten, ik zie bijna niets meer. En dan de HEMA, de H&M, Bertus ten Hoor, Bentex, Henk ten Hoor (beide ten Horen zijn bij mij erg favoriet, een zomerjasje gekocht voor 30 euro), Wibra, Hans Textiel, Zeeman, Takko, Voegele, en vast nog wel wat vergeten!
Bij mij zijn prima prijzen dan 10-15 euro voor een broek, en een trui voor iets minder.
Maar heel eerlijk gezegd, Erikjan heeft nog steeds kleren aan, die ik als kraamkado gekregen heb, ik heb echt nog steeds bijna niets hoeven komen, nu de 92 in zicht is (ik houd er wel van als het ruim zit, zeker geen hoog water bij broeken) mag ik eindelijk heerlijk gaan shoppen, maar ja wanneer begint hij echt aan 92, geen idee, dus weet ik niet wat ik voor hem moet kopen, dus toch nog even wachten.

Janine

Terug
Bovenaan